یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر

بازدید: 256

یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر - باز خبر

  • یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر - باز خبر

    بازخبر / روز شنبه یک خودرو شماری از معترضان به تجمع نژادپرستان در شهر «شارلوتسویل» ویرجینیا را زیر گرفت.

    بر اساس گزارش‌های اولیه، در این حادثه دستکم یک نفر کشته و حدود ۱۵ نفر زخمی شده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا این حادثه عمدی بوده یا به صورت تصادفی رخ داده است.

    این حادثه ساعتی پس از آن رخ داد که صدها نفر از اعضای گروه‌های نژادپرست معتقد به برتری سفیدپوستان، در این شهر تجمع کردند.

    آن تجمع با دخالت پلیس و پس از درگیری میان اعضای این گروه‌ها و مخالفان آن‌ها، به پایان رسید.

    در ویدئویی که از لحظه حادثه منتشر شده، مشخص است که یک خودرو با سرعت به میان جمعیت آمده، شماری را زیر گرفته و سپس دنده عقب گرفته و فرار می‌کند.

    یکی از حاضران در ویدئو می‌گوید راننده خودرو یک عضو گروه‌های نژادپرست است و عمدا افراد را زیر گرفته است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:38 منتشر شده است
نظرات()

جایزه ویژه جشنواره مسیر عشق برای بهترین خاطره مردمی و سکانس برتر

بازدید: 238

جایزه ویژه جشنواره مسیر عشق برای بهترین خاطره مردمی و سکانس برتر

  • جایزه ویژه جشنواره مسیر عشق برای بهترین خاطره مردمی و سکانس برتر

    جایزه ویژه«سکانس عشق» به جوایز نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق افزوده شد.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم وعکس "مسیرعشق"، حسین خورشیدی مدیر بخش فیلمنامه این جشنواره ضمن اعلام این خبر با توجه به ضرورت گسترش حوزه نگارش با موضوعات مربوط به اهل بیت (ع) اظهار داشت: نگاه احساسی و حماسی نویسندکان به مفاهیم عاشورایی همواره سرمنشا تولیدات و محصولات فرهنگی ماندگار و ارزشمند بوده است.


    وی افزود: همسو بااهداف مفهومی وموضوعی نخستین جشنواره بین المللی فیلم وعکس "مسیر عشق"، بخش فیلمنامه این رویداد فرهنگی، با در نظر گرفتن جایزه ویژه "سکانس عشق" در دوسطح مردمی وحرفه ای، خاطرات برگزیده از سوی مردم و نیز سکانس‌های برتر با محوریت ارادت به ائمه اطهار (ع) را به شرح زیر مورد اهتمام قرار خواهد داد:


    ۱ - بخش مردمی
    دراین بخش با دعوت عام از همه زائران ومستقبلینی که در ادوارگذشته توفیق تشرف یاخدمتگزاری به زوار را درایام پرشکوه راهپیمایی عظیم وحماسی اربعین حسینی (ع) ویا راه پیمایی ایام ماه صفر منتهی به شهادت امام رضا (ع) داشته و موفق به ثبت مکتوب "خاطرات" و " دید نوشت" صحنه‌ها ولحظه‌های پرشور ایثار ومهربانی، صمیمیت ومحبت، مودت و وحدت، همدلی وهمراهی وگذشت وفداکاری ومراوده عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) وهمچنین ارادتمندان آستان امام رضا (ع) شده اند دعوت میگردد تاخاطره یا دید نوشت خود را (حداکثردرسه صفحه) در قالب "سکانس عشق" برای جشنواره ارسال نمایند.


    ۲ -بخش حرفه‌ای
    دراین بخش از آن دسته از فیلمنامه نویسان وفیلمسازانی که قلم واندیشه ان‌ها درشوق رواق حسینی ورضوی (ع) همواره بی تاب است ودنبال فرصتی برای عرض ارادت به این آستان‌های کبریایی هستند دعوت میگردد تا باحضوردراین بخش با نگارش سکانسی از عشق و ارادت به امام معصوم (ع) به سهم خود بار دیگر گوشه‌ای از ارادت هنرمندان این مِلک مُلک آستان را متجلی سازند.


    بدیهی است همزمان با این فراخوان و همراه با سکانس‌های ویژه این بخش، هیات داوران از میان تمامی فیلمنامه‌های کوتاه و طرح فیلمنامه‌های بلند که طبق دعوت عمومی قبلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده اند نیز مبادرت به انتخاب سکانس‌های مورد نظر خود نموده و جایزه ویژه این بخش را به اثر برگزیده اهدا خواهد نمود.


    علاقمندان برای شرکت در دو بخش مردمی و حرفه‌ای میتوانند به سایت جشنواره به نشانی www. Masireeshgh.com مراجعه نموده و طبق مقررات مندرج در فراخوان، اثر خود را ارسال و یا ارائه نمایند.


    لازم به ذکر است نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق از اول تا پنجم آبان ۹۶ در شهرهای مشهد مقدس و کربلای معلی برگزار شده و مهلت ارسال اثار آن تا ۱۵ شهریور ماه جاری ست.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:15 منتشر شده است
نظرات()

ساخت دیوار حائل میان کردستان و ترکیه آغاز می‌شود

بازدید: 227

ساخت دیوار حائل میان کردستان و ترکیه آغاز می‌شود

  • ساخت دیوار حائل میان کردستان و ترکیه آغاز می‌شود

    منابع دولتی در ترکیه می‌گویند این کشور از ماه اکتبر یا نوامبر ۲۰۱۷ ساخت دیوار بتنی میان ترکیه و عراق را آغاز می‌کند.

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آن که ترکیه در ماه ژوئن اعلام کرد کار دیوارکشی میان این کشور و مرزهای سوریه تقریبا رو به اتمام است، هم اکنون ایجاد دیوار بتنی میان خود و ایران را آغاز کرده است.

    منابع دولتی در ترکیه می‌گویند در چند ماه آینده کار ساخت سومین دیوار امنیتی میان ترکیه و کشورهای همسایه آغاز می‌شود. قرار است سومین دیوار امنیتی ترکیه با همسایگانش، در شمال عراق صورت ساخته شود.

    به نوشته خبرگزاری «کردپرس»، این منابع می‌گویند، برنامه دیوارکشی میان ترکیه و عراق یا به صورت دقیق‌تر میان ترکیه و منطقه کردستان در حال انجام است و دولت برنامه عملی دیوارکشی میان ترکیه و عراق را از ماه اکتبر یا نوامبر ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد.

    خبرگزاری «شین هوا» به نقل از مقامات دولتی ترکیه نوشت: ایجاد دیوار حائل در مرزهای ترکیه و سوریه موفقیت آمیز بوده و میزان تهدیدهای امنیتی علیه این کشور کاهش یافته است. به همین دلیل، این کشور به دلیل آنچه جلوگیری از تردد نیروهای پ‌ک‌ک یا فعالیتهای قاچاق نامیده، اقدام به ایجاد دیوار حائل میان خود و ایران نموده و ظاهرا به منظور کاهش حملات پ‌ک‌ک در شمال منطقه کردستان و نفوذ آن‌ها به مناطق جنوب شرقی ترکیه، قصد دارد دیوار سیمانی دیگری بسازد.

    «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، ژانویه گذشته بدون اشاره به زمان اجرای این پروژه، از ایجاد دیوار بتنی میان ترکیه و عراق خبر داده بود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:51 منتشر شده است
نظرات()

ظرفیت نگهداری معتادان خیابانی پایتخت اضافه شد

بازدید: 238

ظرفیت نگهداری معتادان خیابانی پایتخت اضافه شد

  • ظرفیت نگهداری معتادان خیابانی پایتخت اضافه شد

    صبح امروز رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، فاز سوم مرکز ماده ۱۶ اخوان در استان تهران را افتتاح کردند.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز فاز 3 مرکز نگهداری و درمان اخوان با حضور علی مویدی،‌ قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد.

    مرکز اخوان ملارد جزو 4 مرکز ماده 16 استان تهران است که در اواسط تیرماه سال 92 با حضور وزیر کشور با ظرفیت نگهداری 40 معتاد خیابانی افتتاح شد و قرار است فاز 3 و 4 این مرکز به مهارت آموزی معتادان بهبود یافته اختصاص یابد. این در حالی است که به گفته دبیر پیشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، 8 کارآفرین در غرب استان تهران فرصت اشتغال برای بهبود یافتگان این مرکز را فراهم کرده بودند که طی قرارداد منعقد شده با این کارآفرینان، هر یک از این کارآفرینان برای جذب هر معتاد حداکثر 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

    این مرکز در زمینی به مساحت 17 هکتار بنا شده و از نظر وسعت و ظرفیت پذیرش بزرگترین و اولین مرکز درمان و نگهداری معتادان بی خانمان محسوب می‌شود.

    مراکز درمان ماده 16، مراکز درمان معتادان متجاهری است که با دستور مقام قضایی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان و کاهش آسیب نگهداری می‌شوند و مدت نگهداری این معتادان برای یک دوره دیگر سه ماهه نیز قابل تمدید است.

    انتهای پیام/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:27 منتشر شده است
نظرات()

آغاز همکاری جدید و پایان مناقشه 32ساله با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه

بازدید: 222

آغاز همکاری جدید و پایان مناقشه 32ساله با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه

  • آغاز همکاری جدید و پایان مناقشه 32ساله با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه

    پایان مناقشه 32 ساله و فصل جدید همکاری‌های دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد با نصب تابلوی جدید پردیس دانشگاه، آغاز شد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد،پنجشنبه 19 مردادماه 96 تابلوی جدید پردیس دانشگاه را که منقش به نام و نشان دو دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد در فلک پارک ملت این شهر نصب شد.

    در سال 1364 و در پی تصویب قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رشته‌های پزشکی از وزارت فرهنگ و آموزش عالی جدا شد و به وزارتخانه جدید منتقل گردید. پیامد این رویداد در مشهد نیز تفکیک دو دانشگاه فردوسی مشهد و علوم پزشکی از یکدیگر بود که می‌بایست با تفکیک زمین‌ها، ساختمان‌ها، کارکنان، اساتید و دانشجویان همراه می‌شد؛ اتفاقی که در آن سال با مدیریت و نظارت دکتر حبیبی، وزیر وقت دادگستری، روی کاغذ انجام شد، اما اجرایی شدن آن تا 32 سال بعد میسر نگردید.

    از سال 1364 به بعد همواره مسائل و تعارضات مربوط به تفکیک دو دانشگاه ادامه داشت و در بازه‌های زمانی مختلف، رؤسای هر دو دانشگاه، به نوبه خود سعی در حل و فصل این مناقشه داشتند، اما این مهم هیچ‌گاه به طور کامل میسر نشد و علی‌رغم پیشرفت‌های جزئی، اختلافات همچنان پابرجا ماند.

    این مسائل تا سال 1395 نیز ادامه یافت تا آن‌که آقایان محمد کافی و مهرابی بهار ، رؤسای دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد عزم خود را برای پایان بخشیدن به مناقشه‌ای که بیش از سه دهه ادامه یافته بود، جزم کردند.

    هر دو رئیس دانشگاه و نیز وزرای علوم و بهداشت، دکتر محمد خواجه‌حسینی را مأمور حل و فصل مناقشه نمودند و از آن زمان رایزنی‌های فشرده آغاز شد. پیگیری و بررسی اسناد، مکاتبات، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی که از بدو تأسیس دانشگاه تا به امروز منعقد شده بود، به یافتن ریشه‌ها و روشن شدن صورت مسأله کمک کرد و پس از ماه‌ها تلاش نخستین نمود حل مناقشه بروز پیدا کرد.

    19 مردادماه 96 با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، پایان مناقشه‌ای 32 ساله آغاز شد که قرار است اهدافی بسیار مهم‌تر و اساسی‌تر از تغییر تابلوها و تعیین مرزهای دو دانشگاه را دنبال نماید.

    این تابلو تنها نشانه‌ای کوچک از اتفاقاتی است که در آینده نزدیک و با تشکیل شورای مشترک مدیریت پردیس رقم خواهد خورد، تا تعمیق و گسترش همکاری‌ها، استفاده از زیرساخت‌های مشترک، پیشگیری از انجام هزینه‌های موازی و اتلاف منابع ملی و محلی را میسر سازد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:22 منتشر شده است
نظرات()

ناو «جوشن» نیروی دریایی ارتش دوم شد

بازدید: 169

ناو «جوشن» نیروی دریایی ارتش دوم شد

  • ناو «جوشن» نیروی دریایی ارتش دوم شد

    ناو موشک انداز «جوشن» جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی «جام دریا» دوم شد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیات داوران مسابقات بین المللی جام دریا در جلسه نهایی نتایج این مسابقات بین المللی با حضور نمایندگان نیروی دریایی چهار کشور حاشیه خزر از جمله جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان را اعلام کرد.

    مسابقات بین المللی جام دریا اول تا ۱۰ اوت (برابر ۱۰ تا ۱۹ مرداد ماه) جاری با حضور ۳۰۰ تن از پرسنل نیروی دریایی و نیز در مجموع ۹ ناو به ظرفیت یک هزار تن از چهار کشور آذربایجان، روسیه، قزاقستان و نیز دو ناو جوشن و پیکان جمهوری اسلامی ایران در بندر باکو برگزار شد.

    بر اساس نتایج اعلام شده در جلسه نهایی هیات داوران ناو گ. – ۱۲۴ نیروی دریایی جمهوری آذربایجان و نیز ناو موشک انداز گراد اسوییاژسک روسیه هر یک با کسب ۲۴۶ امتیاز برنده این مسابقات بین المللی شدند.

    همچنین ناو موشک انداز جوشن جمهوری اسلامی ایران و ناو موشک انداز ساری آرکا قزاقستان به ترتیب با کسب ۲۳۴ و ۲۲۷ امتیاز در این مسابقات بین المللی دوم و سوم شدند.

    مسابقات بین المللی جام دریا در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار شد و در قالب آن رقابت‌های تیراندازی به هدف سطحی، هدف هوایی، به اهداف نزدیک و مهار و کنترل صدمات و عملیات نجات انجام گرفت.

    هدف از این مسابقات برقراری دوستی و تعامل میان نیروهای دریایی کشورهای حاضر اعلام شده و ایران برای اولین بار در این مسابقات در قالب مسابقات ارتش حضور داشت.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:7 منتشر شده است
نظرات()

رفع خطای 1009 در اپل آیدی

بازدید: 198

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.218.70.93
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود