دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام تو به من مدیونی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام تو به من مدیونی

بازدید: 460

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام تو به من مدیونی

 بازدید  ۳۱ خرداد ۱۳۹۵  آهنگ های سعید آسایش,شاخص
 
like(1)Dislike(0)
Saeed Asayesh - To Be Man Madyuni

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید آسایش به نام تو به من مدیونی با لینک مستقیم
دانلود آهنگ تو به من مدیونی از سعید آسایش
آهنگ ساز و ترانه سرا : بهزاد امامی | تنظیم کننده : فرشید صیادی
میکس و مسترینگ : فرشید صیادی

دانلود آهنگ تو به من مدیونی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Saeed Asayesh – To Be Man Madyuni

 

متن آهنگ سعید آسایش تو به من مدیونی

خبر آوردن که تو حالمو می فهمیدی
ولی مغروری و از حس خودت ترسیدی
واسه تو با همه دنیا تو دلم جنگیدم
این همه عاشقی رو از دل من کندیدی
خبر آوردن جای دیگه ای قلبت گیره
یکی پیدا شده جز من واسه تو میمیره
من همونم که نباشم دل تو خوش می شه
تو که نمونی نفسم میگیره
تو به من مدیونی
تو خودت میدونی
داری از دست میری و مغروری و مغروری
میگی از من سیری با خودت درگیری
از همون اولش از من دوری و مغروری
خبر آوردن که تو حالمو می فهمیدی
ولی مغروری و از حس خودت ترسیدی
واسه تو با همه دنیا تو دلم جنگیدم
این همه عاشقی رو از دل من کندیدی
خبر آوردن جای دیگه ای قلبت گیره
یکی پیدا شده جز من واسه تو میمیره
من همونم که نباشم دل تو خوش می شه
تو که نمونی نفسم میگیره
تو به من مدیونی تو خودت میدونی
داری از دست میری و مغروری و مغروری میگی
از من سیری با خودت درگیری
از همون اولش از من دوری و مغروری

 



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:50 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

عکسی از کیک تولد هانا و هادی نوروزی

بازدید: 212

عکسی از کیک تولد هانا و هادی نوروزی

انجمن ورزشی :

ورزش > لیگ برتر – اول تیر ماه سالروز تولد هادی نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری انجمن ورزشی؛ كاپیتان فقید پرسپولیسی‌ها متولد اول تیر ماه است. جالب است كه هانا، فرزند او هم متول ۲۳ خرداد ماه است و فاصله سالروز تولد آن ها زیاد نیست. به همین مناسبت امشب جشن تولدی بر سر مزار هادی نوروزی برگزار شد. كانال روزنامه پیروزی عكسی از كیك تولدی كه برای این مراسم آماده شده بود منتشر كرده است.


۴۳ ۴۳


لینک مطلب

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:49 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

رژیم بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم را لغو کرد

بازدید: 414
خانه / اخبار / رژیم بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم را لغو کرد

رژیم بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم را لغو کرد

 

پارس کلوپ :

رژیم آل خلیفه در ادامه فشار علیه علما و مردم بحرین، تابعیت شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته و رهبر شیعیان آن کشور را لغو کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری بحرین امروز(دوشنبه) به نقل از وزارت کشور موضوع لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم را با طرح اتهام های واهی تایید کرد.

حاج شیخ عیسی احمد قاسم درازی بحرانی معروف به شیخ عیسی قاسم 73 ساله ، عالم برجستهٔ شیعه و رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب بحرین درسال 1937 درروستای دراز نزدیکی منامه پایتخت کنونی بحرین زاده شد.

شیخ عیسی از بنیانگذاران «جمعیت بیداری اسلامی»، موسس «جمعیت اسلامی روشنگری» و «مجلس دانشی اسلامی» در دهه پنجاه بوده است.

یادآور می شود، سرویس امنیتی رژیم آل خلیفه، هفته گذشته نیز 8 نفر از علمای شیعه این کشور را برای بازجویی احضار کرد.

شیخ مجید المشعل رئیس شورای علمای بحرین که بزرگ ترین مرکز اسلامی شیعیان این کشور است، در میان احضارشدگان بود. مقام های بحرین علت احضار علمای شیعه را اعلام نکردند.

شورای علمای بحرین روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه ای احضار علما و حمله به منازل آنها را محکوم و اعلام کرد که نظام حاکم به دشمنی و ضدّیّت با علمای شیعه این کشور برخاسته و می خواهد نقش آنها را کمرنگ کند.

رژیم آل خلیفه دراقدامی که محکومیت گسترده سازمان های حقوقی بین المللی را به دنبال داشته، تاکنون تابعیت دهها شهروند این کشور را لغو کرده است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:49 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

قلعه نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست

بازدید: 174
خانه / اخبار / قلعه نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست

قلعه نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست

 

پارس کلوپ :

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در گفتگویی کوتاه پیش از تمرین تیمش پاسخ صحبت های امروز سرمربی تیم ملی را داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش امروز قلعه نویی را به مخالفت دائمی با برنامه های تیم ملی متهم کرده و قلعه نویی را وادار به پاسخگویی کرده است. قلعه نویی که خود سابقه هدایت تیم ملی را دارد، حرف های خود را اینطور آغاز می کند: سرمربی محترم تیم ملی ایران امروز در مصاحبه ای که با خبرنگاران انجام دادند چند باری اسم را به زبان آوردند و بنده با وجود آنکه میلی به این کار ندارم برای روشن شدن افکار عمومی مجبور به صحبت هستم.

قلعه نویی می گوید: اولین چیزی که ایشان به آن اشاره کرده مخالفت من با تیم ملی و برنامه های آن است در حالی که بنده در روزی که ایران مقابل لبنان شکست خورد و امیدهای ما برای صعود به جام جهانی به پایین ترین سطح سقوط کرد، از تیم ملی دفاع کردم و گفتم آقای کی روش باید کارش را ادامه دهد. البته همکاران دیگری هم این کار را انجام دادند اما در آن مقطع اولین نفری بودم که از جناب آقای کی روش دفاع کردم. به نظر من چون ایشان کمتر در ایران حضور دارند، اظهارنظرهای مربیان داخلی را رصد نمی کنند.

قلعه نویی در ادامه گفت: یک بحث دیگر ایشان هم رضایت من از عدم حضور بازیکنان سرباز در جمع ملی پوشان بود که کذب است و جزو اشتباهات اخلاقی ایشان که نیت خوانی کردند. من بختیار رحمانی و سروش رفیعی را شاهد می گیرم و همین طور خود سردار موسی کمالی؛ می توانید از ایشان سوال کنید که ما چند جلسه صحبت کرده ایم که بختیار رحمانی و سروش رفیعی باید به عنوان ستاره های فوتبال ایران در خدمت تیم ملی باشند. اگر آقای کی روش به آقای کمالی اعتماد ندارند ازاین دو بازیکن سوال کنند. در این مورد البته بحث بنده شخصی نبوده و در جهت منافع تیم ملی سعی خود را  انجام داده ام.

قسمت بعدی حرف های قلعه نویی درباره این حرف کی روش است که گفته برانکو و قلعه نویی باید پاسخگوی شکست احتمالی تیم ملی باشد: آقای کی روش گفته اند اگر تیم ملی شکست بخورد، بنده باید پاسخ بدهم. من به ایشان می گویم چطور زمانی که تیم ملی ایران با 7 بازیکن و با افکار تاکتیکی استقلال به جام جهانی صعود کرد، ما هیچ سهمی نداشتیم؟ آقای کی روش در آن دوره از پژمان منتظری برای اولین بار در دفاع راست استفاده کرد که عینا این مساله در استقلال می افتاد. آن روزها من ندیدم که آقای کی روش هرگز ما را در موفقیت تیم ملی سهیم بدانند. این یک فرار به جلوی تمام عیار است.

او در ادامه حرف هایش گفت: من اگر مخالفتی با اردوی تیم ملی داشتم محمدرضا اخباری را به تمرینات فرامی خواندم حال آنکه ایشان با اجازه ما در تهران هستند و قرار بود در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

آخرین حرف قلعه نویی هم این است: امیدوارم برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود. آن چیزی که من را نگران کرده نه این بحث ها که این جمله آقای کی روش درباره ناکامی آن هم در فاصله 2 ماه تا شروع رقابت های مقدماتی است. باید ببینیم در ذهن ایشان چه می گذرد که این حرف را مطرح کرده. ما شرایط خوبی از نظر نفری و کیفیت فوتبالمان داریم و انشااله که این ناراحتی هم رفع می شود و تیم ملی با تمام قدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی حاضر خواهد شد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

غیبت اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در افطاری روحانی

بازدید: 351

غیبت اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در افطاری روحانی

به نقل از ایران مسافر:

عضور شورای مرکزی خانه احزاب گفت: هیچ‌یک از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به ضیافت افطاری رئیس جمهور دعوت نشدند.

به گزارش ایران مسافر، احمد شریف عضو شورای مرکزی خانه احزاب به ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ‌یک از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به ضیافت افطاری رئیس جمهور دعوت نشدند.

وی افزود: برای ما جای سؤال است اگر دبیران کل احزاب و اعضای شورای مرکز خانه احزاب فعالان سیاسی محسوب نمی‌شوند پس چه کسی در این کشور فعال سیاسی است.

عضور شورای مرکزی خانه احزاب خاطرنشان کرد: دولت خانه احزاب را به اسم احیا کرده است اما حتی یک دفتر در اختیار ما قرار نداده که جلسات‌مان را در آن برگزار کنیم و امروز می‌بینیم که با حساب نیاوردن اعضای شورای مرکزی به عنوان فعالان سیاسی بی‌احترامی هم می‌کنند.

شریف ادامه داد: آقایان دولت یازدهم بهتر است در مورد تعریف خود از فعالان سیاسی بازنگری جامعی صورت دهند.

 

 

 

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

با بزرگ ترین تولید کننده یخ در ایران قدیم آشنا شوید

بازدید: 185

با بزرگ ترین تولید کننده یخ در ایران قدیم آشنا شوید

یخچال خشتی شهرستان میبد بنایی قدیمی مخصوص ساخت و نگه‌داری یخ بوده است که در در فاصله‌ی ۵۰ کیلومتری شمال یزد، درکنار راه کاروان‌سرا و در جوار چاپارخانه، آب‌انبار و رباط شاه عباسی میبد قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این یخچال و معماری یخچال‌ها در ایران، با ما همراه باشید.

یکی از مواد مورد استفاده‌ی بشر در طول تاریخ که با الهام از طبیعت آن را ساخته، یخ است. ماده‌ای که بشر از آن برای خنک کردن نوشیدنی‌ها و حفظ و نگه‌داری مواد غذایی فاسدشدنی‌ استفاده می‌کند. طرز تهیه‌ی این ماده‌ی ارزشمند در طول تاریخ بسته به پیشرفت‌های علمی بشر، متفاوت بوده است. ابتدا از یخ‌های طبیعی موجود در کوهستان‌ها استفاده می‌کرده است، در زمان‌هایی خود به روش طبیعی (با استفاده از برودت هوا) آب را به یخ تبدیل می‌کرده است و با پیشرفت صنایع از انرژی‌هایی نظیر نفت، گاز و برق برای تولید یخ استفاده می‌کند.

یخ و یخچال در ایران

در ایران قدیم، ساختمانی به نام یخ‌دان یا یخ‌چال به منظور تولید یخ در فصل زمستان و نگه‌داری آن تا فصل تابستان می‌ساختند که از حیث معماری بسیار ارزشمند هستند. در معماری این ساختمان‌ها چه از حیث طراحی و چه از حیث مصالح، رعایت نکاتی مشاهده می‌شود که در نوع خود بسیار جالب است.

در مورد قدمت ساخت یخچال‌ها اطلاع دقیقی وجود ندارد اما قدیمی‌ترین مدرک وجود این بناها در ایران، سفرنامه‌ی شاردن سیاح فرانسوی دوره‌ی صفوی است که در آن از تهیه‌ی یخ در یخچال‌های اصفهان گزارش شده است.

یخ در گذشته جزء کالاهای گران‌بها بوده است که همه‌ی اقشار جامعه، قدرت خرید آن را نداشتند و اقشار مرفه جامعه، بیشترین استفاده را از یخ می‌کردند. ارزش یخ به گونه‌ای بوده است که کارگران یخچال‌ها به جای دستمزدشان یا در کنار دستمزدشان مقداری یخ رایگان دریافت می‌کردند. همین ارزش اقتصادی یخ باعث می‌شد که مالکان یخچال‌ها جزو افراد ثروتمند باشند و حتی طبق نظر برخی از مورخین، این افراد ثروتمند بوده‌اند که اقدام به ساخت یخچال می‌کردند و وجود عمارت‌های اعیانی در کنار برخی از یخچال‌ها، تایید کننده‌ی این نظریه است.

یخچال میبد

البته یخ‌های تولید شده در یخچال‌ها، از حیث کیفیت یکسان نبوده و درجه‌بندی داشته‌اند. یخ‌های بلوری و درجه یک به منظور خنک کردن نوشیدنی‌ها، یخ‌های متوسط برای نگه‌داری مواد غذایی و یخ‌های درجه پایین در تولید بستنی استفاده می‌شدند. از آنجا که بستنی‌بندها مایع بستنی را در ظروف فلزی گذاشته و بعد آن ظروف را درون یخ می‌گذاشتند، کیفیت یخ آن چنان برایشان مهم نبوده است.

نوع دیگری از یخ‌های تولید شده، یخ‌های زینتی بوده‌اند که بسیار گران‌قیمت بوده و به منظور استفاده‌ی ثروتمندان تهیه می‌شدند. این یخ‌های بلورین با استفاده از دانه‌های انار با رنگ قرمز تولید می‌شدند.

ساختمان یخچال

ساختمان یخچال دارای سه بخش اصلی است؛ دیوار سایه‌انداز، حوضچه‌ی تولید یخ و مخزن یخ.

دیوار سایه‌انداز

دیواری با طول زیاد و ارتفاع بلند که به منظور جلوگیری از تابش آفتاب به حوضچه ساخته می‌شده و به واسطه‌ی محل و نحوه‌ی ساخت، سایه‌ی آن در تمام روزهای سال بر حوضچه می‌افتاده است. در برخی نواحی، برای کامل شدن حفاظت حوضچه از تابش آفتاب، غیر از دیوار سایه‌انداز اصلی، دیوارهای جانبی هم ارتفاع با دیوار اصلی در سمت چپ و راست آن و عمود بر آن، ساخته می‌شده است.

دیوار سایه‌انداز برای استحکام بیشترش پشت‌بندهای بزرگی داشته است. همچنین در برخی یخچال‌ها، دیوار سایه‌انداز طاق‌نماهای متعددی به منظور تزیین دارد که موجب کاهش یکنواختی بدنه‌ی صاف دیوار می‌شود.

حوضچه‌ی تولید یخ

گودالی مستطیل‌شکل که با طولی کمی کمتر از دیوار سایه‌انداز و با عمق کم (در حدود نیم‌متر) به موازات دیوار سایه‌انداز و در بخش شمالی آن، حفر می‌شده است. از این گودال به منظور آبگیری برای تولید یخ استفاده می‌شده است.

مخزن یخ

گودالی به شکل دایره یا مستطیل (با توجه به نوع یخچال) که در بخش جنوبی و پشت دیوار سایه‌انداز حفر می‌شده و به وسیله‌ی یک یا چند ورودی به بخش شمالی یا همان حوضچه، مرتبط می‌شده است. از این گودال‌ها به منظور انبار کردن یخ‌های تولید شده در حوضچه‌ها استفاده می‌شده است.

یخچال‌ها معمولاً در کنار این سه بخش اصلی، بخش‌های فرعی دیگری نیز داشته‌اند که متداول‌ترین آن‌ها، اتاق عرضه‌ی یخ بوده است. اتاقی دارای یک ترازوی بزرگ که از سقف آویزان بوده و محل فروش یخ‌های تولید شده بوده است.

انواع یخچال در ایران

یخچال‌های باقیمانده در نقاط مختلف کشور نشان‌دهنده‌ی این مطلب هستند که از دو نقشه‌ی کاملاً متفاوت برای ساخت یخچال استفاده می‌شده است. نقشه‌های مدور و نقشه‌های تونلی.

یخچال‌های گنبدی‌شکل

در این نوع یخچال‌ها روی مخزن نگه‌داری یخ که به صورت دایره ساخته می‌شده است، گنبدی مخروطی شکل احداث می‌کردند. در واقع مخزن در این نوع یخچال‌ها در اتاقی مسقف به شکل دایره قرار دارد که سقفش از نوع گنبد است. بیشتر یخچال‌های باقی مانده از این نوع هستند. مانند یخچال میرفتاح در ملایر.

یخچال میبد

یخچال میرفتاح

یخچال‌های تونلی شکل

در این نمونه از یخچال‌ها، مخزن نگه‌داری یخ؛ اتاقی مستطیل شکل و ستون‌دار است که طول زیاد و عرض کم دارد و معمولاً به گونه‌ای ساخته می‌شده  که کف این اتاق پایین‌تر از سطح زمین قرار بگیرد از این رو به این نوع یخچال‌ها یخچال زیرزمینی نیز گفته می‌شود.

سقف مخزن در این یخچال‌ها از نوع طاق‌های ضربی یا طاق_تویزه است.

تویزه سازه‌ای ساخته شده از گچ و نی است که برای ایجاد قوس در طاق از آن استفاده می‌کردند.

نمونه‌های کمی از این نوع یخچال، در کشور باقی مانده است. مانند یخچال دوقوزپله در ارومیه.

نکاتی در معماری یخچال‌ها

مصالح به کار رفته در ساخت یخچال‌ها هر کدام ویژگی مطلوبی برای هدف ساخت این بناها داشته‌اند. خشت و گل بهترین عایق برای استفاده در یخچال بوده است زیرا هم مانع ورود گرما بوده و هم مانع خروج سرما بوده است. از نفوذ رطوبت حاصل از برف و باران جلوگیری می‌کرده است و به واسطه‌ی رنگش موجب کاهش انعکاس شدید و تند آفتاب می‌شده است. استفاده از سنگ در پایه‌ها و آجر در تاق‌ها هم به جهت استحکام این مصالح بوده است. همچنین برای عایق شدن دیوار مخازن دیوار ساخته شده با سنگ یا آجر را کاهگل اندود کرده و سپس با مصالحی نظیر خاک‌زغال می‌پوشاندند.

یخچال میبد

در ساخت مخازن به چند نکته توجه ویژه‌ای می‌کردند. یکی دسترسی آسان به کف مخزن بوده است که به این منظور پله‌های کوچکی دردیواره‌ی آن تعبیه می‌شده است. نکته‌ی دیگر انتقال آسان یخ به داخل مخزن بوده که با استفاده از سطح شیب‌دار صورت می‌گرفته است. همچنین برای پیشگیری از تجمیع آب‌های حاصل از ذوب یخ‌ها به مرور زمان و نفوذ رطوبت به پایه‌ی یخچال، چاهی در بیرون یخچال حفر می‌شده و آب توسط مجاری کوچکی که در کف مخازن ایجاد شده بوده به سمت این چاه هدایت می‌شده است.

در ساخت گنبد هم نکاتی را مد نظر قرار می‌دادند. به عنوان مثال برای کم کردن فشار وارده از گنبد بر پایه‌ی ساختمان در برخی یخچال‌ها گنبد را به صورت مطبق (پله پله) می‌ساختند. همچنین برای مقاومت سازه‌ی گنبد نیز ضخامت پوسته‌ی آن را از پایین به بالا کاهش می‌دادند که در نتیجه وزن گنبد کاهش یافته و مرکز ثقل آن در ارتفاع پایینتری قرار می‌گرفت.

شیوه‌ی تولید یخ در یخچال

برای تهیه‌ی یخ، در شب‌های سرد زمستان حوضچه‌ها را با استفاده از آب نهرها و قنات‌ها تا سطح معینی آب می‌کردند تا در طول شب به طور کامل یخ بزند. هر شب دوباره روی توده‌ی یخ به میزانی که در طول یک شب به یخ تبدیل شود، آب می‌ریختند و تعداد شب‌هایی که این کار ادامه می‌یافت بستگی به عمق و اندازه‌ی حوضچه‌ها داشت. یعنی تا زمانی که قطر یخ‌ها به اندازه‌ی عمق حوضچه برسد این کار ادامه داشت.

مرحله‌ی بعدی در کار تولید یخ، قطعه قطعه کردن یخ حوضچه‌ها و انتقال آن‌ها به مخزن یخ بوده است. یخ‌ها تا فرارسیدن فصل گرما و نیاز بازار به عرضه‌ی یخ در همین مخازن نگه‌داری می‌شدند.

از نکات جالب در انبار کردن یخ‌ها این بوده که برای برداشت آسان یخ و جلوگیری از تشکیل توده‌های سنگین یخ، در بین قطعات یخ از گیاهان خشک شده نظیر کاه استفاده می‌کردند.

در مناطق کویری برای اطمینان از باقی ماندن یخ‌ها تا تابستان تمامی منافذ یخچال را می‌بستند به این صورت که روی مخزن یخ را گل‌اندود کرده و ورودی‌ها را هم تیغه کرده و تیغه‌ها را با کاهگل می‌پوشاندند. با فرا رسیدن فصل گرما یخ‌های انبار شده در ساعات معینی از روز (صبح و غروب) برداشت شده و به فروش می‌رسیدند.

یخچال خشتی میبد

این یخچال که در شهر میبد (۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد) و در کنار ابنیه‌ی تاریخی متعددی چون رباط شاه‌عباسی قرار دارد از نوع یخچال‌های دارای گنبد است و در میان این نوع از یخچال‌ها از حیث ابعاد بزرگ‌ترین محسوب می‌شود.

قدمت این یخچال مربوط به قبل از دوره‌ی قاجار (احتمالاً صفویه) است.

مخزن یخ در این یخچال گودالی بزرگ است که قطر دهانه‌ی آن در حدود ۱۳ متر و قطر مقطع آن ۶.۵ متر است و عمقی در حدود ۵ متر دارد. گرداگرد این گودال سکویی برای رفت و آمد با عرضی نزدیک به ۱.۵ متر وجود دارد.

یخچال میبد

گنبد این یخچال از نوع دورچین با خشت خام و ارتفاع آن در حدود ۱۵ متر است. ضخامت پوسته‌ی این گنبد در پایین‌ترین ارتفاع ۲۴۰ سانتیمتر و در بالای گنبد به اندازه‌ی طول یک خشت (۲۰ سانتی‌متر) است.

دیوارهای سایه‌انداز این یخچال دیوارهایی با ضخامت دو متر و ارتفاع هشت متر هستند. طول دیوار سایه‌انداز اصلی ۴۲ متر و طول دیوارهای جانبی آن ۲۰ متر است.

یخچال خشتی میبد در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۷۵ و به شماره‌ی ۱۸۲۶ در میان آثار ملی ایران به ثبت رسید.

یخچال میبد

نوشته با بزرگ ترین تولید کننده یخ در ایران قدیم آشنا شوید منبع: ایران مسافر



link

 

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

7 طرز فکری که پایداری موفقیت را تضمین می‌کند

بازدید: 152
20150911183214-passing-keys-to-business.jpg

 

رسیدن به موفقیت

در مورد موفقیت معمولا دو نوع از افراد وجود دارند. یکی از این افراد کسانی هستند که از موفقیت‌های کوتاه مدت لذت می‌برند و گروه دیگر به موفقیت‌های پایداری دست می‌یابند که تا آخر عمر در کنار آن‌ها باقی می‌ماند. تاجران معمولا معتقدند که آن‌ها در حال حاضر هر چیزی که برای موفقیت نیاز هست را دارند. آن‌ها از تغییرات اجتناب می‌کنند و در مورد پذیرفتن نصیحت‌ها یا انتقادات به شدت مشکل دارند. اینگونه افراد می‌توانند به بالاترین نقاط دست یابند اما موفقیت‌های طولانی مدت ممکن است پایدار نباشد. برای به دست آوردن موفقیت‌های پایدار، باید طرز فکری داشته باشید که در آن موفقیت توسط مقدار رشد و توسعه شما تعیین می‌شود.باید باور داشته باشید که هر چقدر بیشتر یاد بگیرید، موفقیت بیشتری در انتظار شما خواهد بود. در ادامه 7 طرز تفکر ایده‌آل برای رسیدن به موفقیت پایدار را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

  1. من همیشه می‌توانم شرایط را بهبود ببخشم:

موفقیت بر اساس توانایی شما برای یادگیری به وجود می‌آید. ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که معلمان، مربیان، همکاران و کارفرمایان خود را به عنوان یک راهنما و معلم ببیند. این افراد منابعی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر وارد موقعیتی شوید که باور دارید در حال حاضر آن را درک کرده‌اید و به خوبی می‌دانید، توانایی خود را برای موفقیت بیشتر از بین برده‌اید. زمانی که خود را تایید نمی‌کنید یا قصد نمایش توانایی‌های خود را ندارید، راحت‌تر می‌توانید خود را برای آموزش‌های دیگر آماده کنید. شما می‌توانید گوش کنید و مشاهده نمایید و همین امر باعث پیشرفتتان خواهد شد. باور داشته باشید که بهبودها همیشه امکان پذیر است. آماده باشید و خود را بیشتر از آن چیزی که هستید توسعه دهید. اگر از موقعیتی که دارید راضی باشید، به احتمال زیاد در همان مکان باقی خواهید ماند. موفقیت‌های طولانی مدت تنها با کنجکاوی حاصل می‌شود و کنجکاوی نیز بر اساس آموزش و توجه به اطلاعاتی است که دانش و علم شما را توسعه خواهد داد.

  1. اشتباهات مرا اصلاح می‌کند:

موفقیت یک فرآیند است نه یک رویداد. ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که آمادگی اشتباه کردن و تجربه چالش‌های بزرگ را داشته باشد. این زمان‌ها بهترین و بزرگترین هدایایی است که در عمر خود دریافت می‌کنید. اگر اشتباهی می‌کنید، می‌توانید آن را تصحیح کنید. این شرایط را بپذیرید زیرا فرصتی برای یادگیری است و باعث می‌شود در شرایط بعدی بهتر عمل کنید. هر زمانی که خود را اصلاح کرده و منطبق می‌سازید قادر خواهید بود هوش خود را افزایش دهید و راه را برای موفقیت باز کنید. هر زمانی که پاسخی برای سوال‌های خود نداشتید ، کمک بگیرید و از دانش دیگران بهره مند شوید تا خود را به سمت جلو ببرید. اشتباهات به شما کمک می‌کند رشد کنید، تغییر کنید و خود را با شرایط وفق دهید. این گونه اشتباهات به شما کمک می‌کند افکار خود را شناساسی کنید. آن‌ها به شما می‌آموزند که ببخشید، ترس‌های خود را رها کنید و بدون پشیمانی زندگی کنید. آن‌ها انعطاف پذیری را به شما یاد می‌دهند. موفقیت بیشتر بر روی توانایی‌هایی ایجاد می‌شود که از طریق اشتباهات حاصل شده است.

  1. هیچ محدودیتی در مورد چیزی که می‌توانم یاد بگیرم وجود ندارد:

آیا فکر می‌کنید محدودیتی برای یادگیری وجود دارد؟ اگر چنین است این طرز فکر می‌تواند با فرصت‌های موجود در به دست آوردن موفقیت طولانی مدت و پایدار تداخل داشته باشد. ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که باور داشته باشد هیچ محدودیتی برای یادگیری وجود ندارد و موفقیت را بدون یادگیری نمی‌توان به دست آورد. آموزش و یادگیری مزایای خود را به یک روش مثبت در اختیار شما قرار می‌دهد.زمانی که در معرض ایده‌های جدید قرار می‌گیرید، درگیر آن شده و از این ایده‌ها انگیزه خواهید گرفت. یادگیری و آموزش حس موفقیت را فراهم می‌کند و باعث افزایش ارزش و شکیبایی شما خواهد شد.همیشه روش‌های جدید برای یادگیری مسائل جدید وجود دارد و انجام اینکارها دنیای شما را به روی افراد جدید، تجریبات و فرصت‌ها باز می‌کند. اگر با آغوش باز یادگیری و آموزش را بپذیرید، در همه موقعیت‌های زندگی به دنبال شرایطی برای رشد خود هستید. هرگز واجد شرایط بودن برای کاری را متوقف نکنید. همیشه یاد بگیرید و رشد کنید.

  1. چالش یک سکوی پرش است:

ذهن خود را برای چالش‌ها باز کنید و آن را بپذیرید. نباید از چالش‌ها اجتناب کنید. چالش‌ها همیشه به عنوان یک کاتالیزور برای موفقیت عمل می‌کنند که شما نیز باید از آن‌ها استفاده کنید. چالش‌ها تنها مهارت و دانش شما را پرورش نمی‌دهند، آن‌ها به شما کمک می‌کنند اعتقادات عمیقی در خود ایجاد کنید. هر چقدر بیشتر خود را به چالش بکشید، اعتماد به نفس بیشتری در مورد توانایی‌های خود خواهید داشت. به دنبال چالش‌ها باشید. چالش‌های بزرگ‌تر ،جرات شما را بیشتر می‌کند و بر انعطاف پذیری شما می‌افزاید. مربی را استخدام کنید که بتواند شما را از ناحیه آرامشتان بیرون بیاورد. خطراتی را بپذیرید که قبلا جرات انجام آن را نداشتید. اگر کسی به شما گفت که نمی‌توانید اینکار را انجام دهید، اجازه دهید همین افکار و حرف‌ها باعث ایجاد علاقه، شوق و انگیزه در شما شود.

  1. افکار و تلاش من آینده‌ام را ایجاد خواهد کرد:

ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که بداند تلاش‌ کردن می‌تواند شما را باهوش‌تر و با استعدادتر سازد. تلاش‌ و کوشش بسیار، موفقیت را تضمین می‌کند. بیشتر افراد موفق تنها با تلاش و کوشش به موقعیت فعلی خود دست یافته‌اند و هوش تاثیر زیادی نداشته است. مهارت و استعداد تنها می‌تواند شما را به سمت جلو هدایت کند. کار و کوشش سخت و بسیار است که می‌تواند از شما یک انسان موفق بسازد. از صمیم قلب باور داشته باشید که اگر تمامی تلاش خود را برای انجام کاری صرف کنید، بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. تمایل داشته باشید کارهایی انجام دهید که از دید دیگران غیر ضروری ، زمانبر و بی معنی است. این جزییات می‌تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند و موفق بودن یا نبودن فرد را مشخص نماید.

  1. افراد موفق همیشه مفیدند:

باور داشته باشید که سایر افراد موفقی که در زندگی شما حضور دارند برای انگیزه دادن به شما اینجا هستند. افراد موفق پر از اطلاعات مفیدی هستند که می‌تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. بیشتر این افراد تمایل دارند اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذارند تا به سطوح بالاتری از موفقیت دست پیدا کنید. شما هیچ فرقی با آن‌ها ندارید. تمامی این موارد به نفع شما کار می‌کند. یاد بگیرید کارهایی را انجام دهید که آن‌ها برای رسیدن به موفقیت انجام داده اند. اطراف خود را با افراد موفق پر کنید زیرا آن‌ها از طریق دوستی، تخصص و اطلاعات خود، سریعا ارزشی را به زندگی و کسب وکار شما می‌افزایند.

  1. هرگز متوقف نخواهم شد:

ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که همیشه در حال رشد باشد. بدون توجه به شرایط استقامت کنید. اجازه ندهید واژه توقف و دست کشیدن از کار به ذهنتان خطور کند. هیچ چیزی همانند استقامت در یک سفر طولانی و پرتلاطم به درد شما نخواهد خورد. استعداد داشتن به معنای مقاومت و پایداری نیست. افراد با استعداد زیادی در دنیا وجود دارد که موفق نیستند. نبوغ کافی نیست. نبوغ بدون پاداش یک موجود افسانه‌ای در جهان است. آموزش و یادگیری به تنهایی نمی‌تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد زیرا جهان پر از افراد آموزش دیده تنبل و بدون انگیزه است. موفقیت از طریق استقامت و پایداری به دست می‌اید. موفقیت تنها زمانی حاصل می‌شود که متوقف نشوید،صبور باشید، پایدار باشید، ذهن قوی داشته باشید و برای رسیدن تلاش کنید. این تنها پشتکار و عزم است که پایدار و با دوام خواهد بود. زمانی که برای یادگیری علاقه و اشتیاق داشته باشید می‌توانید همه چیز را تغییر دهید، همه چیز را بهبود ببخشید و شرایط را بپذیرید. زمانی که ذهن خود را برای رشد کردن تنظیم می‌کنید، توانایی و ظرفیت ذهنتان برای یادگیری مسائل جدید افزایش پیدا می‌کند و قادر خواهید بود مشکلات موجود را به یک روش موثر و نوآورانه حل کنید. زمانی که اعتقاد داشته باشید می‌توانید خود را توسعه دهید، قادرید اطلاعات دقیق در مورد نقاط ضعف و قوت خود به دست آورید. برای به دست آوردن موفقیت‌های پایدار، نقاط قوت خود را شناسایی کنید و بر روی آن‌ها کار کنید. موفقیت تنها در طرز فکر شماست.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

از فبلت 6 اینچی مجهز به ویندوز 10 تا ساخت ربات نرم

بازدید: 135
618620_932.jpg

 

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این بسته خبری، شما را با گلچینی از اخبار فناوری روز دنیا آشنا می کنیم.

ال‌جی گوشی 250 هزارتومانی هوشمند رو کرد

زومیت نوشت:  K3 گوشی‌هوشمند جدید پایین‌رده‌ی ال‌جی است که در بازار آمریکا عرضه شده است. این گوشی از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی بهره می‌برد (اسنپدراگون ۲۱۰) و صفحه‌نمایش آن هم ۴.۵ اینچی از نوع IPS است. این محصول مجهز به یک گیگابایت رم پردازشی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی است و باتری آن هم ظرفیت ۱۹۴۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

K3 دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و نیز دوربین جلویی با کیفیت VGA دارد. سیستم‌عامل این گوشی‌هوشمند اندروید ۶.۰ مارشمالو بوده و قیمت آن هم ۸۰ دلار است. این محصول از طریق Boost Mobile و Virgin Mobile به فروش می‌رسد.

 

بنا به مشخصاتی که از گوشی مورد بحث در وب‌سایت بِست‌موبایل منتشر شده، پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE نیز از دیگر ویژگی‌های آن است. بنا به اعلام ال‌جی می‌توان با هر بار شارژ کامل تا ۱۴ ساعت به صورت مداوم با K3 مکالمه کرد.
 

 

مردن در فضا با زمین چه تفاوتی دارد؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: با توجه به حجم بالای ماموریت های فضایی و امکان سفرهای توریستی به فضا در سالهای آینده پرسش های بیشماری در ذهن اذهان عمومی جهان به وجود آمده است.
 
یکی از پرسش ها که بویژه در هنگام پیاده روی فضایی مطرح می شود، مرگ در فضا و رها شدن در کهکشان بدون اکسیژن، آب و غذا است.
 
با توجه به آزمایشات صورت گرفته انسان در صورت رها شدن در فضا، چنانچه با لباس فضانوردی باشد تا زمانی که اکسیژن دارد می تواند زنده بماند و چنانچه از سفینه یا ایستگاه فضایی دورنشده باشد سایر اعضای تیم می توانند به سرعت عملیات نجات او را انجام دهند.
 
طبق قانون سوم نیوتن ، هر عملی دارای عکس العمل مساوی و در خلاف جهت آن، برقرار است و تنها کافی است فضانورد ابزار دست خود مانند انبر دست یا سایر وسایل را در خلاف جهت پرتاب کند تا مستقیماً به سوی ایستگاه فضایی یا سفینه خود بازگردد.
 
اما اکنون فضانوردانی که درایستگاه فضایی اقامت دارند در طول راهپیمایی فضایی خود توسط چندین کابل و جرثقیل به بدنه ایستگاه متصل هستند و امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.
 
اما اگر انسانی بدون لباس فضانوردی از سفینه به خارج پرتاب شود بلافاصله کشته نمی شود اما به دلیل سرمای بیش از حد هوا فشار خون او پایین آمده و جریان خون منجمد می شود ، در ادامه به خاطر عدم توانایی نفس کشیدن وحبس هوا در ریه، فرد دچار پارگی این عضو و در نهایت مرگ در اثر خفگی و عدم تنفس می شود.
 
کل مدت زنده ماندن درفضا بیشتر از چند دقیقه نیست و بدن فرد پس از آن در فضا معلق شده و به تدریج جذب یک سیاره یا ستاره شده و یا به سوی زمین حرکت کرده و در اثر برخورد با اتمسفر زمین آتش می گیرد.
 
اکنون متخصصان برجسته ازسراسر دنیا در حال طراحی پیشرفته ترین لباس های فضانوردی هستند که علاوه بر ظاهر زیبا بتواند امنیت جانی فضانورد را تا حد زیادی تامین کند و از او در ماموریت های فضایی از جمله سفر به سیاره مریخ محافظت کند.

از گوشی 250 هزار تومانی ال جی تا ساخت ربات نرم

 

فبلت 6 اینچی مجهز به ویندوز 10 ساخت اسپانیا

 

خبرانلاین نوشت: کمپانی اسپانیایی Funker که فوریه 2016 مدل W5.5 Pro را عرضه کرد، اینک مدل 6 اینچی فول اچ دی گوشی ویندوزی خود را به نام W6.6 Pro 2 به قیمت 430 دلار راهی بازار می‌کند.

این فبلت مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 617 با 8 هسته و سرعت 1.5 گیگاهرتز است (برای ویندوز 10 مناسب است) که 3 گیگ رم/حافظه موقت و 32 گیگ حافظه داخلی دارد.

باتری 3900 میلی‌آمپری روی آن نصب‌شده تا بتواند صفحات و اپ های 6 اینچی را به خوبی هندل کند.

این فبلت در ابعاد 160 در 82.3 در 7.9 میلی‌متر ساخته‌شده و 176 گرم هم وزن دارد.

وجود ویژگی Continuum باعث می‌شود تا بااتصال موس و کیبورد بی‌سیم بتوانید از این فبلت همچون یک لپ‌تاپ جمع‌وجور استفاده کنید.

یو اس بی تایپ سی، NFC، دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، دو سیم کارته بودن، اسلات برای افزودن حافظه جانبی، اتصالات نسل چهارم موبایل 4G و LTE.

همان‌طور که گفته شد این گوشی 380 یورو/ 430 دلاری از روز 29 آگوست به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

از گوشی 250 هزار تومانی ال جی تا ساخت ربات نرم

 

روبات نرم ساخته می‌شود

 

مهر نوشت: گروهی از محققان دانشگاههای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی با حمایت بنیاد ملی علوم آمریکا پروژه بزرگی را به پیش می برند که در آن سیستم های متنوع روباتیکی نرم (انعطاف پذیر) تولید می شود. این دستاورد با استفاده از تازه ترین نوآوری های صورت گرفته در عرصه چاپ سه بعدی ارایه شده است.

اکنون محققان امیدوارند که از نتایج این دستاورد به عنوان گام جدی جهت تولید ماهیچه های روباتیکی در آینده ای نه چندان دور استفاده کنند.

اگرچه فناوری روبات ها چندان جدید نبوده و به دهه ها قابل باز می گردد اما انعطاف پذیر نبودنشان همواره به عنوان یک چالش بزرگ بر سر راه توسعه کاربردی آنها مطرح بوده است. اما در سال های اخیر گشایش های جدیدی در این عرصه صورت گرفته و تلاش هایی برای تولید ساختارهای روباتیکی انعطاف پذیر انجام شده است. بدین ترتیب می توان امیدوار بود که روباتها به مراتب بهتر از قبل جنبه کاربردی داشته باشند.

برای آنکه ایده روبات های نرم محقق شود به ماهیچه های روباتیکی نیاز است و این همان دستاوردی است که در پروژه اخیر حاصل شده است.

از گوشی 250 هزار تومانی ال جی تا ساخت ربات نرم

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

“پاکستان” با ایجاد چالش‌های مرزی می‌خواهد افغانستان را اغفال کند

بازدید: 142

“پاکستان” با ایجاد چالش‌های مرزی می‌خواهد افغانستان را اغفال کند

 

 

به گزارش سرویس بین الملل منابع حقوق :، نگرانی سناتوران در مورد اغفال مقام‌های کابل از سوی پاکستان در حالی مطرح می‌شود که نیروهای افغانستان و پاکستان در چند روز گذشته بارها در مرز تورخم با هم درگیری شدند و از روز گذشته این گذرگاه بر روی رفت‌و‌آمد باز شده است. 
 
پس از توقف جنگ و برقراری آتش در تورخم، نیروهای مرزی گفتند که پاکستانی‌ها کار ساخت تاسیساتشان را دوباره آغاز کرده‌اند و این مساله برای نیروهای مرزی افغانستان سوال برانگیز شده بود که مبادا توافق آتش‌بس چنین بوده است. 
 
لطف‌الله‌ بابا یکی از سناتوران در مجلس سنا نیز در این خصوص گفت: حکومت در مسایل مرزی با پاکستان تصمیمات ضعیفی می‌گیرد و نیروهای مرزی نگران هستند که مبادا حکومت مرکزی با خون همرزمان آنان در تورخم معامله کرده باشند. 
 
وی هشدار داد در صورتی که این طور باشد و معامله‌ای صورت گرفته باشد این کار برای نیروهای مرزی آنان قابل پذیرش نخواهد بود. 
 
فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا در این مورد گفت: اطمینان می‌دهم که نه حکومت مرکزی و نه هیچ کسی دیگری پیدا می‌شود که بالای مساله تورخم معامله کند، همه احساس دارند. 
 
اما اینکه موضوعات از ملت پنهان باقی می‌ماند، شک‌ها را بیشتر می‌سازد؛ خواهش ما این است که حکومت موضوعات ملی را با مردم افغانستان شریک سازد تا مورد انتقادهای بی‌جا قرار نگیرد. 
 
جمهور نوشت: از سوی هم برخی از سناتوران از هیاتی که برای حل موضوع تورخم به پاکستان می‌رود استقبال می‌کردند. 
 
جمعه الدین گیانوال یکی از سناتوران گفت: پاکستان گفته هیاتی که به دلیل گفت‌وگو در مورد مرز تورخم به این کشور می‌آید باید در سطح وزارت خارجه باشد اما حکومت افغانستان این درخواست را نپذیرفته و رییس جمهور افغانستان گفته که این مذاکرات در سطح معاونان وزارت خارجه برگزار خواهد شد. 
 
گیانوال افزود: به همین دلیل «حکمت خلیل کرزی» معاون سیاسی وزارت خارجه به پاکستان رفته و این تصمیم رییس جمهور قابل حمایت می‌باشد. 
 
از سوی دیگر برخی سناتوران می‌گویند که پاکستان همواره با ایجاد چالش‌های مرزی می‌خواهد افغانستان را اغفال کند تا خط دیورند را به رسمیت بشناسد. 
 
محی‌الدین منصف گفت: فکر می‌کنم دولت پاکستان از سال‌های متمادی به این طرف می‌خواهد که دولت افغانستان را اغفال بکند و به بهانه‌های مختلف فشار وارد می‌کند تا خط فرضی دیورند از طرف افغانستان به رسمیت شناخته شود. 
 
منصف افزود: وزارت خارجه باید از مجاری دیپلماتیک به سازمان ملل متحد شکایت درج کند تا کشورهای عضو این سازمان بر پاکستان فشار وارد کند تا دست از تجاوز بر افغانستان بردارد. 
 
به گفته وی، بدون فشار بر پاکستان، مذاکرات با این کشور به نتیجه نخواهد رسید زیرا پاکستانی‌ها نمی‌خواهند که مردم افغانستان آرام باشند. 
 
اما فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا تاکید دارد که به جز از مردم افغانستان دیگر هیچ کسی نمی‌تواند در مورد خط دیورند تصمیم بگیرد. 
 
مسلم‌یار افزود: معامله بر خط دیورند را هیچ افغانستانی نمی‌پذیرد و تصمیم گرفتن در مورد این موضوع نیز از صلاحیت مردم افغانستان و ۲ طرف خط است و دیگر کسی حق ندارد در مورد آن تصمیم بگیرد. 
 
سناتوران می‌گویند که تجاوز پاکستان در مرزهای افغانستان از چندین سال به این طرف ادامه دارد و در برخی مناطق نیروهای پاکستان تا۵۰ کیلومتر به داخل خاک افغانستان پیش آمده و تاسیسات نظامی درست کرده‌اند. 
 
/انتهای پیام/



link

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

منچستر یونایتد به دنبال جذب مخیتاریان/ یک ستاره دیگر دورتموند در آستانه جدایی

بازدید: 187

منچستر یونایتد به دنبال جذب مخیتاریان/ یک ستاره دیگر دورتموند در آستانه جدایی

 

 

منچستر یونایتد به دنبال جذب مخیتاریان/ یک ستاره دیگر دورتموند در آستانه جدایی
به گزارش گروه ورزشی منابع حقوق :، هنریخ مخیتاریان قرارداد خود را با تیم فوتبال دورتموند تمدید نکرده است.

دورتموند قصد دارد آندره شورله را از وولفسبورگ جذب کند و این بازیکن را جانشین مناسبی برای مخیتاریان می‌داند.

مخیتاریان، هافبک ارمنی دورتموند مورد توجه آرسنال و منچستر یونایتد قرار دارد. شیاطین سرخ ۲۵ میلیون یورو برای جذب او کنار گذاشته‌اند اما دورتموند ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد.

انتهای پیام/



link

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:42 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

تصویری از علی دایی و عادل فردوسی پور در مراسم افطار رئیس جمهور

بازدید: 158

تصویری از علی دایی و عادل فردوسی پور در مراسم افطار رئیس جمهور

 

ورزش > فوتبال ملی – امشب مراسم افطاری رئیس جمهور برگزار شد و چهره های ورزشی هم در آن حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امشب در مراسم افطاری رئیس جمهور چند چهره ورزشی دیده می شدند. عادل فردوسی پور، علی دایی، حمید استیلی و هادی ساعی از جمله چهره های ورزشی حاضر در مراسم بودند که تصویر آن را در زیر می بیند. سه چهره دعوت شده از بین ورزشی ها فوتبالی بودند که این نشان می داد رئیس جمهور به فوتبال علاقه زیادی دارد. 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم

بازدید: 200

شما اینجا هستید خانه » جدید » نظرات » ویژه » هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

 

منابع رسانه ای نزدیک به القاعده با انتشار تصویری از هلاکت فرمانده سومالیایی تبار این گروه در درگیری های محور جنوب شهر حلب سوریه خبر داده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع رسانه ای نزدیک به القاعده با انتشار تصویری از هلاکت فرمانده سومالیایی تبار این گروه در درگیری های محور جنوب شهر حلب سوریه خبر داده اند.
هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

بنابر این گزارش، “ابوزبیر الصومالی” روز گذشته در جریان اشغال روستای خلصه توسط رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) به هلاکت رسیده است. با گذشت 24 ساعت از اشغال سه روستای “خلصه، برنه و زیتان” توسط تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد رسانه های آنها در حال انتشار اسامی و تصاویر صدها تن از کشته های این درگیری ها هستند. بنابر این آمارها دستکم 150 تروریست به هلاکت رسیده اند و اسامی آنها نیز در فشای رسانه ای منتشر شده است.

هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ناوگان تاکسیرانی ارومیه یک هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده دارد

بازدید: 186

ناوگان تاکسیرانی ارومیه یک هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده دارد



معصوم زاده : کارت شناسایی با توجه به بخشنامه وزارت کشور و دادگستری کل صار می‌شود و به ترتیب شماره، با اطلاع‌رسانی و اولویت تاکسی‌های گردشی، خطی و تلفنی بر روی شیشه مقابل داشبورد تاکسی‌ها نصب می‌شود.



link

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

علائم هشدار دهنده برای زخم شدن سیستم گوارشی

بازدید: 164

علائم هشدار دهنده برای زخم شدن سیستم گوارشی

 

142742777

زخم معده با چه نشانه هایی در بدن بروز میکند چه نشانه هایی به ما در این زمینه هشدار میدهند و چگونه می توانیم مانع بروز آن در سیستم گوارشی مان شویم

زخم معده از عدم تعادل در مایعات گوارشی ناشی می‌شود. این بیماری، زخمی دردناک در دیواره‌ی معده یا در دهانه‌ی روده‌ی کوچک است.

 در این نوشتار با بازده همراه باشید تا ۱۰ نشانه که زخم معده را هشدار می‌دهند بشناسید.

۱. درد شکم

تجربه‌ی احساس سوزش یا درد در بخش میانی یا بالایی معده بعد از خوردن یا در هنگام شب. درد اغلب می‌آید و می‌رود و با تیر کشیدن یا سوزش همراه است.

۲. علائم شبیه به آنفولانزا

علائم شبیه به آنفولانزا مانند حالت تهوع، تب، خستگی و ضعف عمومی که طی چند روز از بین نمی‌روند.

۳. سوء هاضمه

زخم معده می‌تواند باعث ایجاد درد در معده و روده و سوء هاضمه‌ی بسیار شدید شود. این معمولا به معنای سکسکه و آروغ بعد از خوردن غذا است.

۴. از دست دادن اشتها

افراد مبتلا به زخم معده ممکن است اشتهای‌شان را به دلیل درد شدید و ناگهانی معده از دست بدهند.

۵. حالت تهوع

عدم تعادل آنزیمهای گوارشی اغلب منجر به بروز حالت تهوع می‌شود. اگر زخم معده دارید ممکن است حالت تهوع شدید یا خفیفی را تجربه کنید. این اتفاق معمولا نخستین چیزی است که صبح‌ها و با معده خالی رخ می‌دهد.

۶. احساس سنگینی شکم

سنگینی شکم، حالت شایعی است که با گسترش زخم معده تجربه می‌کنیم. احساس پر بودن یا سنگینی در شکم که کاملا شبیه به حالت سنگینی است که بعد خوردن آب فراوان دارید.

۷. گرسنگی غیر قابل توضیح

کسی که مبتلا به زخم معده است معمولا یکی دو ساعت پس از خوردن یک وعده‌ی کامل غذایی، درد گرسنگی را تجربه می‌کند. این درد ناشی گرسنگی نیست، بلکه درد زخم معده‌ است، که در اثر افزایش آنزیم‌های گوارشی ایجاد می‌شود.

۸. کاهش وزن ناگهانی

از دست دادن اشتها ممکن است باعث کاهش وزن ناگهانی به دلیل نخوردن غذا شود. کاهش وزن همچنین می‌تواند به علت استفراغ‌های مکرر در اثر زخم معده‌ باشد.

۹. خون بالا آوردن

بالا آوردن در بیماری زخم معده‌ به دلیل میزان بالای آنزیم‌های گوارشی در معده و روده شایع است. اما وجود اندکی خون در استفراغ، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی پیشرفت زخم معده‌ و نیاز به مراقبت پزشکی در اسرع وقت باشد.

۱۰. تغییر رنگ مدفوع

زخم معده می‌تواند رنگ مدفوع را تغییر دهد و آن را کم‌رنگ، تیره‌تر یا خون‌آلود کند. مدفوع حاوی خون نشان می‌دهد که زخم معده‌تان به لحاظ اندازه در حال رشد است یا شدیدتر شده‌است.

منبع: ولنس بین



لینک مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

بدافزار چینی، مهندس اجتماعی

بازدید: 200

بدافزار چینی، مهندس اجتماعی

رها نیوز :

به گزارش واحد هک و نفوذ سایبربان؛ محققان امنیتی شرکت فاکس آی تی (Fox-IT) گروه جاسوسی موفانگ (Mofang) چین را کشف کرده‌اند که فعالیت خود را از فوریه 2012 شروع کرده و کشورهای مختلفی را تابه‌حال تحت تأثیر فعالیت‌های خود قرار داده است. محققان بر این باورند که اصلی‌ترین و مخرب‌ترین نرم‌افزار این گروه، بدافزار شیم رَت (ShimRat) نام دارد. بدافزار شیم رَت، از ماه می فعالیت مخرب خود را با حمله به وزارت بازرگانی میانمار و حمله به دو شرکت خودروسازی آلمانی تشدید کرد.

دولت میانمار هدف اصلی حملات
حملات صورت گرفته توسط گروه موفانگ، تا ژانویه 2013 علیه دولت میانمار ادامه داشت تا اینکه این گروه، حملات ادامه‌دار خود را به‌صورت گسترده‌تر علیه سازمان‌های کانادایی، آمریکایی، هندی و سنگاپوری در سال 2013 اجرا کرد.
سال 2014 برای این گروه، یکی از شلوغ‌ترین سال‌های حملات به شمار می‌رود. در فوریه آن سال، حمله به شرکت‌های کره جنوبی، آوریل نهادهای دولتی میانمار و سازمان‌های آمریکا و کانادا، ژانویه شرکت‌های آمریکایی و نوامبر سازمان‌های ناشناس از اهداف این گروه به شمار می‌روند.
حملات گروه هکری موفانگ، در سال 2015 علیه سازمان‌های دولتی میانمار و شرکت‌های خصوصی روند رو به رشد خود را ادامه داد.

 

 

منحصربه‌فرد بودن اجرا
در مقایسه با دیگر حملات پایدار پیشرفته (APT)، بدافزار نام‌برده از روش‌های مختلفی مانند مهندسی اجتماعی، استفاده از رایانه‌های آلوده و به‌طور خاص استفاده از ایمیل‌های آلوده فیشینگ (phishing)، برای آغاز فعالیت‌های خود بهره برداری کرد.
زمانی که بدافزار وارد سامانه موردنظر می‌شود، شروع به شناسایی و بررسی سیستم جهت به سرقت بردن فایل‌های باارزش می‌کند.

بدافزار شیم رَت (ShimRat)
محققان اعلام کردند ایمیل‌های آلوده ارسال‌شده شامل فایل‌های ورد، PDF و یا فایل اکسل هستند که پس از دریافت توسط کاربر و اجرای این فایل‌ها، بدافزار در سامانه کاربر فعالیت خود را آغاز می‌کند. همچنین می‌توان به این نیز اشاره کرد که بدافزار پس از به سرقت بردن کدهای نرم‌افزاری شرکت‌های امنیتی مانند مک آفی (McAfee)، سیمنتک (Symantec) و غیره، شروع به پنهان کردن فایل‌های مخرب خود درون این نرم‌افزارهای به‌ظاهر امن می‌کند و فعالیت خود را علیه کاربران شروع می‌کند.

 

 

از قابلیت‌های بدافزار شیم رَت، می‌توان به کنترل از راه دور، ایجاد و اصلاح کدها، دریافت و بارگذاری فایل‌ها، تغییر نام دادن و حذف و انتقال فایل‌ها اشاره کرد

 

بدافزار ShimRatReporter
ShimRatReporter، یکی دیگر از بدافزارهای تولیدی این گروه هکری است. این بدافزار قادر است اطلاعاتی مانند IP آدرس‌ها، اطلاعات شبکه، اطلاعات سیستم‌عامل، تنظیمات مرورگر و پروکسی‌ها، حساب‌های کاربری و یک لیست از نرم‌افزارهای نصب‌شده را به سرقت برده و به مرکز کنترل فرماندهی (C & C) خود ارسال کند.

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

مراسم ترحیم «حبیب» با حضور چهره‌های هنری

بازدید: 186

مراسم ترحیم «حبیب» با حضور چهره‌های هنری + تصاویر

 

مراسم ترحیم حبیب محبیان صبح امروز با حضور هواداران این هنرمند برگزار شد.

رها نیوز – مراسم ترحیم حبیب محبیان صبح
امروز در مسجد جامع شهرک غرب در حالی برگزار شد که خیل عظیم هواداران در
حالی که عکس‌های وی را در دست داشتند، شعرهای او را زمزمه می‌کردند و
ساعتها پیش از آغاز مراسم در فضای اطراف مسجد حاضر شده بودند. در این
مراسم، مهدی یراحی، امیر تاجیک، سعید شهروز، یاها کاشانی، رضا بنفشه‌خواه و
تعداد دیگری از هنرمندان حضور داشتند.
 

در این مراسم، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی هم حضور داست.

نوربخش
مدیر خانه موسیقی بیان کرد: در هر صورت این ضایعه ای است که برای جامعه
هنری اتفاق افتاده است. جامعه هنری ما، هنرمند نجیب فرهیخته‌ای را از دست
داده است که در طول زندگی هیچ وقت به مسائل حاشیه‌ای آلوده نشد. همیشه
مفاهیم خاصی در هنرشان و موسیقی او نمایان  بود و از یک مبنایی برخاسته و
یک تفکری پشت آن بود. او هنرمندی بی‌حاشیه و بی‌آزار بود که همواره در مسیر
خودش حرکت می‌کرد و زندگی بی‌حاشیه‌ای داشت  و در این اواخر در برخی از
مراسم‌ها حضور پیدا کرد.

وی
ادامه داد: او به معنای واقعی مظلوم بود. چند سال پیش به کشور آمد و بعد
از آن وعده‌هایی به او دادند که شاید می‌تواند فعالیت‌هایی داشته باشد، اما
این اتفاق پیش نیامد ما متاسفیم از این اتفاق و ضایعه پیش آمده؛ البته در
طول دولت جدید شاید «حبیب» می‌توانست مشغول به فعالیت شود اما مجال آن را
به دست نیاورد.

 

وی
در پایان اظهار داشت: از مردم حق‌شناس و هنردوست تقدیر و تشکر می‌کنم که
دل در گرو این هنرمند عزیز داشتند و از خیلی از ساعات پیش در اطراف مسجد
جامع حضور پیدا کرده بودند و همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که کمک
بسیاری کردند، تشکر می‌کنم.

در این مراسم، همچنین علیرضا
سلیمی به نمایندگی از خانواده حبیب، راجع به ویژگی‌ها و خصوصیات مرحوم
محبیان صحبت کرد و در ادامه با اشاره به اجرایی که قرار بود، حبیب برای
سالمندان داشته باشد گفت: پیش از بیماری وی قرار بود تا با حضور حبیب و
گروه وی اجرایی را برای روحیه بخشیدن به سالمندان داشته باشیم اما متاسفانه
اجل مهلت نداد و چنین اتفاقی میسر نشد.

 

در حاشیه مراسم

– ازدحام جمعیت مقابل مسجد جامع شهرک غرب، خیابانهای منتهی به محل برگزاری مراسم یادبود را با مشکل تردد مواجه کرده بود.

– مسئولین دولتی و وزارت ارشاد در این مراسم حضور نیافتند.


محمد محبیان یکی از فرزندان حبیب محبیان نیز در این مراسم حاضر بود و پس
از پایان مراسم، هواداران یک صدا نام او فریاد می زدند. مردم با تجمع مقابل
درب مسجد،‌ نسبت به دفن نشدن این خواننده در تهران اعتراض کردند.

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم

بازدید: 200

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم

تفریحی و سرگرمی

 

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم 

بسیاری از خانم ها از خارش مداوم و مزمن واژن خود ناراحت هستند . اما این مشکل را باید جدی بگیریم و برای درمان آن اقدام کنیم . بر اساس آمارهای منتشر شده از هر چهار خانم، سه نفر در طول عمرشان حتی برای یکبار هم که شده عفونت قارچی واژن را تجربه می کنند. البته زمانی که شما به یک نوع عفونت قارچی مبتلا می شوید، استعداد بیشتری برای ابتلا به نوع دیگر آن را خواهید داشت.

 

عفونت های قارچی واژینال می توانند از طریق رابطه جنسی منتقل شوند، اما در طبقه بندی بیماری ها به عنوان یک بیماری منتقله جنسی در نظر گرفته نمی شوند. درمان این نوع عفونت ها معمولا ساده و امکان پذیر است، اما بر اساس نوع عفونت و شدت آن متفاوت خواهد بود.

 

یک نوع قارچ مخمر به نام کاندیدا آلبیکانس وجود دارد که گاهی به شکل بیماری‌زا در دهان، واژن، کشاله ران و زیربغل و دیگر مناطق مرطوب پوست یافت می شود.عفونت قارچی واژن که شیوع بالایی دارد با خارش فرج و مهبل و سوزش ادرار مشخص می‌شود. در معاینه، معمولا دیواره مهبل قرمز و ترشحات سفید دلمه‌ای شکل دیده می‌شود.

خارش مداوم واژن را جدی بگیریمدر شیرخواران در ناحیه پوشک، این عفونت قارچی می‌تواند باعث تشدید درماتیت (حساسیت پوستی) پوشک گردد و تشخیص آن با ضایعات پوستی قرمز رنگ می‌باشد.کاندیدیازیس بین انگشتان دست در زنان میانسال و مسن که به مدت طولانی دست هایشان در آب و در حال شستشو هستند، شایع تر است و در افراد دیابتی نیز می‌تواند با شیوع بیشتری رخ دهد.

 

 

کاندیدیازیس واژن

کاندیدیازیس یا عفونت قارچی ناحیه واژن در دستگاه تناسلی زنان است.کاندیدا معمولا به صورت طبیعی در واژن زنان زندگی می کند و باعث بروز مشکلی نمی شود. اما عفونت و بیماری‌زایی معمولا پس از تغییرات در محیط موضعی و یا کاهش حساسیت میزبان به عفونت رخ می دهد.

 

با این حال تحقیقات اخیر نشان می دهد که کاندیدیازیس نشانه دار، نتیجه یک واکنش افزایش یافته ایمنی میزبان به حضور کاندیدا است تا یک واکنش نقص ایمنی میزبان.آمارها نشان می دهد بدون شک حدود 75 درصد زنان در سنین باروری با کاندیدا مشکل داشته اند که بیشترین سن بروز 20 تا 40 سالگی می باشد.

خارش مداوم واژن را جدی بگیریمعلایم عفونت قارچی واژن

خارش دهانه رحم
ترشحات سفید پنیری شکل
سوزش ادرار
قرمزی همراه با خشکی و حساسیت پوست ناحیه تناسلی
التهاب و ورم دهانه رحم و قرمزی آن
ضایعات حاشیه ای

 

عفونت قارچی واژن بو ندارد و در صورت وجود ترشحات چرکی با بوی نامطبوع باید به فکر عفونت باکتریایی بود.

 

بیماری های مشابه با عفونت قارچی واژن

 

– عفونت های ویروس هرپس

– عفونت های باکتریایی مانند شیگلا

– عفونت انگلی مانند تریکوموناس

– بیماری های منتقله جنسی

– کمبود استروژن منجر به واژن آتروفیک

– عفونت با کرمک مخصوصا در دختر بچه ها

– اگزما

– عفونت های ادراری

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دزد بینایی را بشناسیم/ منع ورزش یوگا برای بیماران گلوکوم

بازدید: 321

دزد بینایی را بشناسیم/ منع ورزش یوگا برای بیماران گلوکوم

اخبار

 

یک متخصص چشم پزشکی از منع ورزش یوگا برای بیماران گلوکوم خبر داد.

وی مهم ترین بخش در بیماری آب سیاه را پیشگیری و درمان آن دانست و افزود:بر خلاف بسیاری از بیماری های دیگر که با عوارض و علائم هشدار دهنده همراه هستند، این بیماری درمراحل اولیه هیچ علائمی ندارد و افراد در مراحل اولیه ابتلا به این بیماری تاثیری در دید خود نمی بینند به همین علت از این بیماری به عنوان دزد بینایی هم یاد می شود.

کی پور ادامه داد : اختلال در مطالعه و مشکل انطباق در فضاهای تاریک از علائم این بیماری است. 

وی در ادامه افزود: افزایش فشار چشم از بارزترین دلایل ایجاد آب سیاه به شمار می رود هرچند که تمام موارد با این واکنش همراه نیست و باید معاینات کامل شبکیه به عمل آید.

این متخصص چشم اذعان داشت: افرادی که سابقه خانوادگی بیماری آب سیاه را دارند بیش از دیگران در معرض ابتلا به این بیماری هستند و باید بعد از 40 سالگی تحت معاینات سالیانه شبکیه قرار گیرند.و همچنین افرادی که  فشار خون بالایی دارند و سابقه مصرف طولانی مدت از دارو های کورتونی را دارند بیشتر در معرض ابتلا به ابن بیماری هستند.

وی افزود: معمولا درمان های دارویی و لیزری شایع ترین تدابیری هست که در کنترل این بیماری موثر واقع می شوند که البته درمان قطعی این بیماری در حال حاضر امکان پذیر نیست.

کی پور در پایان اظهار داشت: اگرچه فعالیت های ورزشی در پیشگیری از ابتلا به ابن بیماری تاثیر ندارد اما ورزش یوگا برای مبتلایان به آب سیاه نامطلوب است زیرا در موقعیت هایی که سر به سمت پایین تر از بدن قرار بگیرد چشم دچار فشار شده که مدت زمان زیادی برای برطرف شدن این فشار لازم است.

انتهای پیام/

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

چهره آزاده صمدی در دوران کودکی

بازدید: 259
azadeh_samadi_15.jpg

سلامت و پزشکی

آزاده صمدی بازیگر 38 ساله با انتشار عکس دوران کودکی اش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

 

عکس کودکی آزاده صمدی

آزاده صمدی عکس جالبی از کودکی خودش را منتشر کرد.

این بازیگر 38 ساله با انتشار عکسی از دوران کودکی اش, نوشت که دلتنگ آن روزها شده است.

متن و عکس منتشر شده توسط آزاده صمدی را در ادام میخوانید.

*****

روزهاى خوب كودكى

دلتنگ روزهايى كه خوب گذشت

براى هم حال خوب و لحظه هاى ناب بسازيم

 

عکس کودکی آزاده صمدی

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نوبت به سنگ‌اندازی بانک مسکن رسید

بازدید: 262
1395033013033142679514410.jpg

سلامت و پزشکی

مدیرعامل یک تعاونی مسکن با اشاره به این‌که بانک مسکن با ادعای نبود اعتبارات از پرداخت تسهیلات به مسکن مهر خودمالکی با سود ۴ درصدی خودداری می‌کند، گفت:‌این در حالی است که این بانک پیشنهاد پرداخت تسهیلات با نرخ ۲۲ درصدی را به ما داده است.

 

سنگ‌اندازی بانک مسکن برای مسکن مهر خودمالکی+ اسناد

علی هارونی پور  با یادآوری این‌که سال 79 در دولت اصلاحات برای ساخت 290 واحد مسکونی به ما زمین داده شد، اظهار کرد: با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت نهم به ما اعلام شد اگر این پروژه در قالب طرح مسکن مهر ساخته شود به آن تسهیلات با سود 4 درصدی تعلق می‌گیرد.وی ادامه داد:‌ بر این اساس برای 204 واحد از این پروژه تسهیلات دادند، اما متاسفانه بانک مسکن برای بقیه واحدها درخواست سند کرده و گفت که باید برای آپارتمان‌های باقیمانده جهت دریافت وام سند ارائه شود.

وی با بیان این‌که تمام این پروژه در قالب یک قرارداد بوده و درخوسات بانک مسکن برای ارائه سند باقیمانده آپارتمان‌ها عجیب بود، تصریح کرد: یکماه بعد اسناد واحدهای باقیمانده را ارائه کردیم که رئیس بانک مسکن استان خوزستان به ما گفت فرصت شما برای دریافت تسهیلات تمام شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی شماره 3 فرهنگیان با تاکید بر این‌که برای پیگیری این موضوع به سازمان بازرسی مراجعه کردیم، گفت: متاسفانه بانک مسکن با این ادعا که سال 92 این واحدها سند نداشته‌اند سر بازرسی کلاه گذاشت.

هارونی با اشاره به این‌که بانک مسکن می‌گوید برای پرداخت تسهیلات اعتبار نداریم، افزود: مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن با استناد به بند 7 صورتجلسه مورخ 16 مهر 93 خواستار پرداخت تسهیلات به واحدهای باقیمانده شد، اما بانک مسکن همچنان می‌گوید این واحدها سند ندارند، در حالی که این‌گونه نیست و ماجرا چیز دیگری است.

وی با بیان این‌که برای واحدهای مذکور باید وام با سود 4 درصدی پرداخت شود، اظهار کرد:‌ این در حالی است که بانک مسکن اعلام کرده حاضر است با سود 22 درصدی وام در اختیار ما قرار دهد!

وی از نامه‌نگاری دو سال پیش به رئیس‌جمهوری برای حل این مشکل خبر داد و گفت:‌ متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

خودروهای هندی در ایران تولید می‌‎شوند

بازدید: 261

خودروهای هندی در ایران تولید می‌‎شوند

 

تاتا موتورز هند از برنامه خود برای همکاری با ایران خودرو و تولید برخی مدل‌های بنزینی این شرکت در ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از کاردخو، شرکت تاتا موتورز هند در حال مذاکره با مقامات ایران خودرو است تا سه مدل خودرو بنزینی خود را در ایران تولید کند.

این شرکت قرار است با همکاری ایران خودرو یک واحد
تولیدی در تهران یا مشهد ایجاد کرده و بر اساس برنامه اعلام شده از سال
۲۰۱۸ تولید محصولات تاتا در ایران آغاز خواهد  شد.

تاتا موتورز همچنین از شبکه فروش ایران خودرو برای  فروش خودروهای خود استفاده خواهد کرد.

تاتا موتورز اعلام کرده است که این واحد قرار است در
ابتدا سالانه ۱۰۰ هزار خودرو در ایران تولید کرده و به تدریج نرخ تولید
این واحد افزایش خواهد یافت.

مدل های تیاگو، بولت و زست شرکت تاتا موتورز در ایران ساخته خواهد شد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

المپیک قابل‌قیاس با جام جهانی نیست/ آنالیز آزادکاران در شورای فنی

بازدید: 232

المپیک قابل‌قیاس با جام جهانی نیست/ آنالیز آزادکاران در شورای فنی




المپیک قابل‌قیاس با جام جهانی نیست/ آنالیز آزادکاران در شورای فنی



لینک

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

قرمز شدن دیدگان با این موارد

بازدید: 268

قرمز شدن دیدگان با این موارد

پزشکی و سلامت

 

 

چشمی که قرمز می شود با چه عواملی به این حالت دچار می شود چه راه حل های درمانی برای این عارضه وجود دارد چه کارهایی در این زمینه می توانیم برای بینایی مان انجام دهیم

 قرمزی چشم زمانی رخ می دهد که عروق خونی در سطح چشم گسترش می یابند یا گشاد می شوند. این اتفاق زمانی خود را نشان می دهد که یک جسم خارجی وارد چشم شده باشد، چشم ها با دست لمس شده باشد و یک عفونت داخل این عضو بدن رفته باشد. قرمزی چشم معمولا موقتی است و به سرعت محو می شود اما برخی اقدامات می تواند این فرایند را آسانتر کند.

راه حل های کوتاه مدت

درمان های مناسب برای قرمزی چشم بستگی به علت آن دارد، اما راهکارهای زیر به طور کلی می تواند در بسیاری از موارد این عارضه را برطرف کند و قرمزی چشم را تسکین دهد:

استفاده از کمپرس گرم: استفاده از یک حوله گرم و قرار دادن آن بر روی چشم به مدت 10 دقیقه مفید است البته منطقه اطراف چشم حساس است بنابراین درجه حرارت حوله باید در سطح معقول نگه داشته شود. گرما می تواند جریان خون به منطقه چشم را افزایش داده و باعث افزایش تولید چربی در پلک شود.

استفاده از کمپرس سرد: اگر کمپرس گرم فایده ای نداشت، استفاده از رویکرد مخالف یعنی کمپرس سرد می تواند مفید باشد و علائم قرمزی چشم را تسکین دهد. این کار تورم ناحیه چشم را از بین می برد و هر گونه خارش و التهاب را کاهش می دهد.

اشک مصنوعی: استفاده از قطره های اشک مصنوعی به تمیز نگه داشتن محیط چشم کمک می کند.

راه حل های بلند مدت

اگر با وجود رعایت پیشنهادهای بالا هنوز هم تحریک و قرمزی چشم را تجربه می کنید، نیاز به تغییرات گسترده تر در شیوه زندگی و حتی مراجعه به پزشک تان دارید.

بررسی لنزهای تماسی: اگر شما در حال تجربه قرمزی چشم هستید و از لنزهای تماسی استفاده می کنید، این نکته را بدانید که مواد موجود در داخل لنز می تواند احتمال ابتلا به عفونت و یا التهاب را افزایش دهد. اگر به تازگی تغییر لنز داده اید و یا برای مدت طولانی از یک لنز استفاده می کنید و دچار قرمزی چشم شده اید، با پزشک تان برای برطرف شدن این عارضه در تماس باشید و بهترین راه حل را برای استفاده از لنزهای تماسی دریافت کنید.

توجه به رژیم غذایی: اگر بدن شما به اندازه کافی آب نداشته باشد، باعث ایجاد قرمزی چشم می شود. برای حفظ تعادل مایعات در بدن تان روزانه 8 لیوان آب بنوشید. مصرف غذاهای التهابی نیز در این میان بی تقصیر نیست. غذاهای فراوری شده، محصولات لبنی پرچرب و غذاهای آماده باعث التهاب چشم می شوند. در عوض تحقیقات نشان داده که مصرف غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش التهاب می شود. پس می توانید برای تسکین قرمزی چشم از ماهی، دانه ها، آجیل، بذر کتان و مکمل های حاوی امگا 3 استفاده کنید.

آگاهی از آلودگی محیط زیست: محیط زیست می تواند سلامت چشم ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر به طور مداوم با مواد حساسیت زا، مانند گرده یا دود سر و کار دارید، بدانید که ریشه قرمزی چشم تان همین است. هوای خیلی خشک، و قرار گیری در معرض باد نیز می تواند همین اثر را داشته باشد.

رایج ترین علل قرمزی چشم

اگرچه دلایل زیادی برای قرمزی چشم وجود دارد اما رایج ترین علل از این قرارند:

ورم ملتحمه: این عارضه باعث التهاب در ناحیه اطراف چشم می شود و به سه شکل باکتریایی، ویروسی و آلرژی است.

ورم ملتحمه باکتریایی معمولا با آنتی بیوتیک های تجویزی قابل درمان است. ورم ملتحمه ویروسی را می توان با استفاده از کمپرس سرد و اشک مصنوعی برطرف کرد. علائم به طور کلی در کمتر از دو هفته از بین می رود. ورم ملتحمه آلرژیک نیز با استفاده از این دو روش برطرف می شود ضمن این که باید قطره آلرژی چشم نیز دریافت شود.

بلفاریت: یک اختلال التهابی چشم است که باعث قرمزی در ناحیه اطراف چشم می شود و همراه با سوزش چشم، پوسته پوسته شدن و خارش است. شواهد نشان می دهد که استفاده از آنتی بیوتیک برای برطرف کردن این عارضه چشمی موثر نیست و درمان شامل تمیز نگه داشتن پلک و استفاده از کمپرس گرم است.

خونریزی زیر ملتحمه چشم: علل نادرتر قرمزی چشم است و عبارت است از ظهور ناگهانی خون در ناحیه سفید چشم. هرچند خونریزی ممکن است هراس انگیز به نظر برسد، اما دردناک یا خطرناک نیست. فشار خون بالا، استفاده از رقیق کننده های خون، سرفه یا عطسه احتمال ابتلا به این عارضه را بیشتر می کند. این عارضه بد از دو هفته بدون درمان برطرف می شود با این حال در صورت بروز درد و ناراحتی مداوم باید به پزشک مراجعه کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

سلفی گرفتن در سنین پایین

بازدید: 303

سلفی گرفتن در سنین پایین

پزشکی و سلامت

 

 

اطفالی که علاقه مند به گرفتن عکس سلفی هستند چه روحیاتی دارند چه عواملی موجب علاقه مندشدن آن ها به گرفتن این قبیل تصاویر شخصی شده است

 

نسل سلفی بگیران؛ کوچک و بزرگ نمی شناسد، همه را به خود مشغول کرده است و حتی کودکان را هم وارد بازی کرده است. صحبت از عطش سلفی انداختن است، میلی که به شکل عجیب بر کودکان و رفتارهای آنها تأثیر گذاشته است و علاقه آنها به عکاسی سلفی را دو چندان کرده است؛ اما رشد و گسترش این پدیده چه تأثیری بر شخصیت کودکان دارد؟ چگونه می توان از آسیب های احتمالی این عادت همه گیر بر کودکان جلوگیری کرد؟

بدون تردید خود محوری و نیاز به توجه یکی از مراحل اصلی رشد در سنین کودکی است، نیازی که در این گروه سنی بیش از سایرین دیده می شود و باید به آن اهمیت داد؛ ولی نباید چنین تلقی شود که کودک برای جلب توجه اجازه دارد هر کاری انجام دهد. یکی از این رفتار ها سلفی گرفتن است. پدیده ای که کودکان با الگوبرداری از بزرگسالانشان درگیر آن شده اند و در صورت عدم کنترل منجر به خودشیفتگی در آنها می شود.

تحقیقات روان شناسان در این حوزه حکایت از آن داشته است که کودکان امروز نسبت به نسل پیش علاقه بیشتر و گاه تعجب آوری برای جلب توجه دیگران دارند. از طرف دیگر، خودشیفتگی در میان نوجوانان و جوانانی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند نسبت به نسل های قبلی رو به افزایش است. این در حالی است که برای بسیاری از والدین چنین خصیصه ای به معنای عزت نفس فرزندشان است، برداشتی اشتباه که به طور قطع آینده فرزند آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

در واقع، توجه بیش از اندازه به کودکان و قرار دادن ابزار لازم در اختیار آنها برای پاسخ گویی به نیاز خود محوری می تواند آسیب های شخصیتی از جمله خودشیفتگی برای آنها به دنبال داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود، در کنار توجه به نیاز دیده شدن کودکان مراقب رفتارهای آسیب زا باشیم و اجازه ندهیم آنها خود را در مرکزیت همه چیز بینند. یکی از کارهای بسیار مهمی که والدین نباید فراموش کنند دور کردن کودکشان از عکاسی سلفی است؛ چرا که این رفتار بیشتر از آنچه فکرش را بکنید به کودک تصور خود مرکز بینی می دهد.

بنابراین، اگر می خواهید در آینده ای نه چندان دور فرزندی داشته باشید که در کنار عزت و اعتماد به نفس ضعف های شخصیتی خود را می پذیرد و تصور نمی کند که عالم بر مدار او می چرخد، استفاده آنها از تلفن همراه و تبلت را کنترل کنید. همین سلفی های به ظاهر ساده و دوست داشتنی می تواند ذهنیت کودک شما نسبت به خودش و جهان را تغییر دهد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

بک لینک ایرانی و دائمی

بازدید: 416

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ pingpongpay.com
19 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 23:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

بازدید: 353

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

 

موبایل و تبلت جزء دوره هایی است که بیشترین درخواست را دارد. آموزش تعمیر برندهای اصلی شامل سامسونگ ، سونی ، آیفون ، نوکیا ، اچ تی سی و هوآوی در کلاس بیشترین مثالها را شامل میشود.

برای گذراندن عیب یابی این بردهای فوق پیشرفته نیاز به دانش آشنایی با قطعات SMD روی برد می باشید. عملکرد کامتک برای بهترین و سریعترین حالتی که علاقمندان را به پیشرفت روی این دستگاهها میرساند کاملا حساب شده است. بطوریکه در کلاس آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر تبلتبه روزترین تکنولوژی آموزشی را بکار میبریم و با مثالهای مختلف روی انواع گوشی های هوشمند شما با هر سطح علمی به درجه خوبی در تعمیرات برسید.

آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل و تبلت

نحوه تدریس آموزش موبایل و تبلت بشرح زیر میباشد:

  • آشنایی با ابزارهای تعمیرات تلفن همراه و تبلت از قبیل هیتر، هویه، لوپ، مولتیمتر، ژل فلکس و …
  • کار با سشوار صنعتی، سیم لاکی، شابلون، خمیر قلع روی برد تبلت و موبایل
  • تشریح بلوک دیاگرام ، ساختار و اجزاء تشکیل دهنده یک تلفن همراه هوشمند
  • بررسی تفاوت ها و شباهت های گوشی های هوشمند و تجاری
  • شناسایی و آشنایی با قطعات تخصصی گوشیهای هوشمند
  • شناخت معایب شایع در باطریهای گوشیهای هوشمند و تبلتها
  • بررسی مدار صوت و شناخت قطعات مدار AUDIO و نحوه تست هر کدام
  • مدیریت تغذیه گوشی و نحوه عملکرد و شرح وظایف آیسی تغذیه و شناخت ولتاژها
  • آشنایی با انواع LCD های به کار رفته در موبایل و تبلت ار قبیل TFT و OLED
  • آشنایی با مدار تاچ اسکرین ومعرفی انواع تاچ و تشریح چگونگی کارکرد آن
  • بررسی ماژول دوربین و معایب CAMERA هنگام عکاسی و فیلمبرداری
  • آشنایی با مدار مموری کارت و معایب مربوط به حافظه خارجی
  • شناخت پایه های سیم کارت و بررسی مدار مربوطه و عیوب شایع در این بخش
  • آشنایی با ماژول بلوتوث و بررسی نحوه کارکرد بلوتوث وتشریح قطعات این بخش و بررسی عیوب مربوطه
  • شناخت و نحوه عملکرد WI-FI و بررسی مدار و عیوب مربوطه از قبیل NO WI-FI و LOW WI-FI
  •  بررسی معایب مربوط به پورتها و USB و تشریح دلایل کانکت نشدن دیوایس به سیستم
  • نقشه خوانی تخصصی وبررسی معیب از طریق مسیر یابی
  • روشهای پایه سازی متالیزه های جدا شده از روی برد
  • آشنایی با مدار مدیریت تغذیه , بررسی ولتاژهای ساخته شده توسط PM IC و معایب خاص
  • بررسی مدارشارژ و بررسی عیوب متداول این بخش مانند عدم شارژ و NOT SHARGING
  • جریان کشی و نحوه تشخیص عیوب توسط منبع تغذیه
  • اصول بر خورد با تبلت و موبایلهای خاموش و آب خورده
آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل
 
آموزش تعمیرات الکترونیک SMD
 
آموزش تعمیرات تبلت
 
 
جدول آموزشی تعمیرات موبایل (گوشیهای هوشمند)
نام دوره توضیحات دوره مدت زمان آموزش شهریه (تومان) شروع کلاس
 آموزش الکترونیک  پیش نیاز  ۵ روز ۲۷۰،۰۰۰  اول هر هفته
آموزش سخت افزار موبایل تعمیرات گوشیهای هوشمند ۳ هفته ۸۶۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش نرم افزار موبایل آموزش فلش کردن با باکس  ۵ روز  ۴۵۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش محصولات اپل ipod , iphone ۲ هفته ۸۶۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش تعمیر تبلت نرم افزار – سخت افزار ۳ هفته ۹۶۰،۰۰۰ اول هر هفته

همچنین میتوان بخش نرم افزار موبایل و تبلت را بصورت زیر تشریح کرد:

  • آشنایی با انواع سیستم عامل های گوشیهای هوشمند
  • آموزش نصب رام و ارتقاء اندرویید
  • آموزش روت کردن اندرویید
  • آموزش نصب ریکاوری ورژن بالاتر در اندرویید
  • آموزش نصب نرم افزار و بازی در اندرویید
  • آموزش کار با نرم افزار MOBOROBO
  • آموزش بکاپ گیری از رام قبل از فلش
  • آموزش برداشتن قفل یوزر و قفل پترن بدون فلش و WIPE DATA
  • آموزش بازکردن قفل بوت در ویندوز CE
  • آموزش فلش کردن گوشیهای دارای سیستم عامل ویندوزWINDOWS8 , CE  و PHONE7
  • آموزش نصب نرم افزار روی ویندوز فون ها
  • آموزش فلش کردن گوشیهای بلک بری (BLACKBERRY)
  • آموزش فلش و آپدیت دیوایس های HUAWEI
  • آموزش ریستور آیفون
  • آموزش جیلبرک کردن آیفون
  • آموزش نصب نرم افزار روی گوشیهای جیل شده و جیلبرک نشده
  • آموزش کار با نرم افزار ITUNES
  • آموزش نصب نرم افزار توسط ITOOLS
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 9:13 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.141.31.209
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود