جهانگردی: مزایا و نحوه سفر به صورت مناسب

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

جهانگردی: مزایا و نحوه سفر به صورت مناسب

بازدید: 127

در سراسر جهان ، 44 کشور حداقل 15٪ از نیروی کار و تولید ناخالص داخلی ملی خود را به گردشگری متکی می کنند. بسیاری از این کشورها کشورهایی جزیره ای یا کشورهایی هستند که دارای اقتصاد یا بخش تجاری بسیار پیشرفته ای نیستند. همانطور که آژانس United Nation ، سازمان جهانی جهانگردی اظهار داشت ، افزایش گردشگری می تواند باعث تقویت اقتصاد محلی ، کشورهای مختلف در حال توسعه ، بحث فرهنگی و فرصت های شغلی شود. با این حال ، اگر کشورهای در حال توسعه فقط به بخش گردشگری وابسته باشند و توسعه زیرساخت ها و سایر خدمات ضروری را کنار بگذارند ، معایب گردشگری می تواند بیش از مزایا باشد.

اگر قصد سفر به شهر قشم را دارید به سایت قشم گردی مراجعه کنید.

مزایا
برای کشورهای در حال توسعه ، مزایای گردشگری در درجه اول پولی است. صنعت جهانگردی در مقیاس بزرگ از فعالیت مشاغل بزرگتر و مضرتر در زمین جلوگیری می کند. شرکت های کوچک توریستی که در این کشور سلطنت می کنند ، شرکت های بزرگ سرمایه داری را از آلودگی هوا یا لطیف کردن خانه های مردم متوقف می کنند.

صنعت جهانگردی مناطق مختلف سفر را در بر می گیرد ، که به اکثر مردم کشور اجازه می دهد استخدام شوند. این مکان های شغلی شامل هتل ها ، آژانس های اجاره اتومبیل ، رستوران ها ، شرکت های مسافرتی ، فروشگاه های سوغاتی و فروشگاه تجهیزات است.

سود حاصل از گردشگری می تواند برای زیرساخت های بهتر ، تحصیلات ، بودجه تلاش برای حفاظت و ایجاد روشهای مسئولتر تور ، به کشور سرمایه گذاری شود. بدون گردشگری ، بسیاری از کشورها از سطح دسترسی یکسانی به آموزش و زیرساخت ها برخوردار نیستند. علاوه بر این ، گردشگری به میزبانان و بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا فرهنگ های مشترکی داشته باشند و با گروه های مختلفی از مردم دیدار کنند. از طریق تعاملات محترمانه ، می توان از هر دو طرف به دید گسترده تری از جهان دست یافت. با سرمایه گذاری مجدد پول به دست آمده به کشور ، گردشگری و جاذبه های آن می تواند رشد کند و چرخه مثبتی برای کشور ایجاد کند.

معایب
با روشی که صنعت گردشگری در حال حاضر اداره می شود ، معایب گردشگری ممکن است بیش از مزایای یک کشور باشد. اولین عاملی که باید مورد توجه قرار گیرد آسیب های محیطی است. وقتی کشوری از جاذبه گردشگری بالایی برخوردار باشد ، تعداد اشخاصی که فضایی را اشغال می کنند بسیار زیاد می شود. در نتیجه ، انتشار گازهای مونوکسیدکربن می تواند افزایش یابد ، زیرا استفاده از هواپیما و ماشین بر محیط کشور تأثیر می گذارد. بسیاری از کشورها با ویرانه های باستانی یا جاذبه های طبیعی نیز با ترافیک قابل توجه پا و تعامل انسانی در معرض خطر تخریب یا فرسایش قرار دارند. بعلاوه ، گیاهان و جانوران می توانند در مناطقی کاهش یابند یا رشد و مهاجرت آنها را تغییر دهند ، درصورتی که تعامل انسانی با یکدیگر رو به افزایش است. ترافیک پا و لمس مداوم نیز می تواند به آرامی پایداری سازه های باستانی را از بین ببرد.

یکی از مزایای نقض مشترک فرهنگ هاست. گرچه این تعامل بزرگ اعتقادی و آداب و رسوم است ، اما می تواند برای فرهنگ کشور میزبان مخرب باشد. یکی از راه های بی احترامی به فرهنگ ها ، تجاری سازی فرهنگ کشورها است. هنگامی که گردشگری رونق می گیرد ، صنایع بزرگ با بی احترامی به عقاید بومی کشورها ، شمایل شمایل فرهنگ ها یا لباس های سنتی را در معرض حمله قرار می دهند و به فروش می رسانند و می تواند برای افراد ساکن در آن مضر باشد. علاوه بر این ، رفتار ضعیف گردشگرانی که به کدهای رفتاری گفتاری یا ناگفته های مردم بومی احترام نمی گذارند ، اعتقادات مقدس موجود در کشور را نیز از بین می برد.

همچنین ، برای بسیاری از کشورها ، گردشگری یک اتفاق فصلی است. برای افرادی که در صنعت گردشگری کار می کنند ، شغل آنها فقط برای چند ماه مشخص قابل استفاده است و پس از پایان فصل ، بسیاری از آنها بدون درآمد باقی می مانند. بسیاری از این مشاغل همچنین از مزایایی که سایر مشاغل بخش ارائه می دهند برخوردار نیستند. کارگران گردشگری اغلب بدون بیمه یا مستمری بازمانده اند. ناگفته نماند ، مشاغل خارجی تمایل دارند تا از شرکتهای حاضر در این کشورها پیشی بگیرند و مشاغل کوچک را مجبور به تعطیلی کنند. در نتیجه ، مشاغل خارجی بیشتر سود حاصل از گردشگری را حفظ می کنند ، در حالی که مشاغل محلی درآمد خود را از دست می دهند. این به مشاغل کوچک و اقتصاد محلی آسیب می رساند.

همانطور که قبلاً گفته شد ، سود حاصل از گردشگری اغلب به صنعت سرمایه گذاری می شود. با این حال ، با توسعه زیرساخت های نابرابر ، صنعت گردشگری می تواند بدون کمک به سایر بخشهای حیاتی یک کشور ، ناخواسته خود را حفظ کند. به همین ترتیب ، در حالی که بقیه کشورها رنج می برند ، بسیاری از کشورها در حال توسعه نقاط گرم گردشگری هستند. در این کشورها ، شکاف اقتصادی - اقتصادی قابل توجهی بین ثروتمندان و فقرا وجود دارد. تمرکز عمدتاً بر صنعت گردشگری و مکانهای جذب انبوه جوامع محروم را در معرض خطر بی ثباتی مالی قرار می دهد. علاوه بر این ، کشورهایی که فقط در جهانگردی سرمایه گذاری کرده اند ، در معرض سقوط سریع اقتصادی قرار دارند ، زیرا بخش های کاری آن متعادل نیستند. اگر یک فاجعه طبیعی ، ناآرامی سیاسی یا بیماری همه گیر بی سابقه رخ دهد ، این کشور درآمد کل خود را از دست می دهد ، و باعث رکود اقتصادی می شود که ممکن است برخی کشورها به طور قابل توجهی برای بازپس گیری از آن تلاش کنند.

یک جهانگرد تحصیل کرده است. درک و احترام به فرهنگ و مردم کشور امری حیاتی است. با تضعیف فرهنگ و باورهای کشورهای جهانگردی ، مردم ساکن در آنجا از گردشگران استقبال بیشتری خواهند کرد و فرهنگ ها می توانند بدون ترس از تجاری سازی شکوفا شوند.

آگاهی از محیط زیست برای بقای این کشورها نیز مهم است. احترام به سرزمین و ساختارهای یک کشور ، زیبایی کشورها را حفظ می کند و زمین را تمیز و آماده برای توسعه بیشتر نگه می دارد. بسیاری از کشورها از نظر زیست محیطی دارای فشار بیشتری هستند ، بنابراین کاهش آلودگی یا اثر کربن شما در یک کشور خارجی می تواند فشار را کاهش دهد.

حمایت از مشاغل کوچک و محلی که در این کشورها یافت می شود می تواند باعث اشتغال جوامع محلی و حمایت از اقتصاد کلی شود. با رشد مشاغل محلی ، افراد بیشتری فرصت اشتغال در خارج از بخش گردشگری را خواهند داشت و اقتصاد می تواند در درون خود رشد کند.

با یادگیری مزایا و معایب گردشگری ، و اینکه چگونه می توان رویه سفر را بهبود بخشید ، صنعت جهانگردی قادر به تغییر بهتر و حمایت از کشورهایی است که میزبان مردم از سراسر جهان هستند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 11:51 منتشر شده است
نظرات()

رایحه های پوستی چیست؟

بازدید: 128

عطر مقدس ترین و باطنی ترین محصول زیبایی تاریخ است. منشأ آن مصر باستان بوده و تقریباً در هر تمدن در طول تاریخ ثبت شده وجود داشته است ، از آن در مراسم مذهبی و آیین های مقدس گرفته تا پوشاندن بوی بدن و نشان دادن وضعیت استفاده می شده است. و البته رایحه شخصی.

همانطور که تکامل یافته ایم ، استفاده از عطر نیز پیشرفت کرده است. اگرچه ما هنوز هم از عطرهای مشابه قبل از خود استفاده می کنیم ، اما روشهای بی شماری را برای بوی خوش زندگی خود کشف و اختراع کرده ایم. ما خوشبوکننده های اتومبیل داریم که از آینه دید عقب ما آویزان است ، مجموعه های آرایش معطر با هلو ، ضد عفونی کننده های ضدعفونی کننده دست برای خوشایند کردن روز ما در حالی که دست های ما را تمیز می کند و ما را ایمن می کند. اگر ساخته شود ، می تواند معطر شود و خواهد شد.

بنابراین عجیب است که گرمترین نوع رایحه در حال حاضر بازی ، موهوم ، مرموز و به سختی "بوی پوست" است. رایحه های ساخته شده برای تقلید از عطر و بوی پوست. اما آیا عجیب نیست که ما عطر را به پوست خود بمالیم تا بوی پوست بدهیم؟ به نظر می رسد نوعی مازاد است ، نه؟

این تنها سوال من در مورد رایحه های پوستی نیست. قبل از اینکه از خودم جلو بیایم ، رایحه پوست چیست؟

برای خرید عطر و آدکلن خاص به فروشگاه خوش آرا مراجعه کنید.

این یک سوال خوب است ، و پاسخ ممکن است به کسی بپرسد بستگی دارد. به طور گسترده ، رایحه های پوستی شامل مولکول Iso E Super ، یک مولکول مصنوعی ساخته شده در سال 1973 در آزمایشگاه IFF یا International Flavors & Fragrances، Inc. ، یک شرکت آمریکایی است که رایحه ها ، طعم ها و مواد آرایشی را تولید می کند. بوی نرم چوب و شاید کمی مشک می دهد. نزدیک به پوست می ماند و فقط توسط شما یا شخص بسیار نزدیک به شما قابل تشخیص است.

رایحه های پوستی فقط با استفاده از Iso E Super یا مولکول هایی مانند آن مشخص نمی شوند ، اما به طور کلی ، آنها با حضور نرم آنها تعریف می شود که اغلب بوی چوب ، پارچه تازه ، وتیور یا گل های سفید دارد. هر چیزی واقعاً ، به شرطی که خیلی سبک بپوشد. اصطلاح "عطر و بوی پوست" به یک اصطلاح محاوره ای برای توصیف یک عطر سبک و غیرضروری تبدیل شده است.

اما چرا اینقدر به دنبال آنها می گردند؟

من عاشق عطر هستم ، اما عاشق عطرهایی هستم که در واقع ... بوی چیزی می دهند ، می دانی؟ من مدام فکر می کنم پوشیدن چیزی که شخص دیگری یا حتی شما به سختی می توانید آن را بویید چیست؟ آیا لذت عطر در خیالی که ایجاد می کند نیست؟ خلق و خوی؟ مکانهای بی پایان وجود دارد که عطرها می توانند شما را ببرند. پس چرا ، به خصوص در عصری که ما نمی توانیم به جایی برویم ، آیا نمی خواهید اجازه دهید رایحه شما را به یک سفر ببرد؟

این می تواند دلیل این باشد که بسیاری از مردم عاشق ظاهر "بدون آرایش بدون آرایش" یا رسم لمس صورتشان فقط با یک پودر نیمه شفاف هستند: ما دوست داریم احساس کنیم کاری برای مراقبت از خود انجام می دهیم ، حتی اگر فقط برای ما باشد.

همچنین واقعاً ترس از "زیاد" بودن از همه جنبه ها وجود دارد. خیلی پر زرق و برق بودن بوی خیلی قوی. اشغال فضای بیش از حد خیلی سخت دوست داشتن رایحه های پوستی آنچه را می خواهیم به ما می بخشد ، یعنی هویتی از طریق بو ، بدون نگرانی از این که بیش از حد برای شخص دیگری زیاد باشد.

برای من ، رایحه های پوستی در واقع شور و نشاط نیستند ، اما من می دانم که بسیاری از مردم آنها را دوست دارند. از آنجا که هرگز نمی توانم اجازه دهم چیز خوبی وجود داشته باشد ، چند بزرگترین عطر و بوی پوست را به دست گرفتم تا ببینم که این همه هیاهو چیست.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 11:25 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 48
بازدید دیروز بازدید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 16
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 221
بازدید ماه بازدید ماه : 1051
بازدید سال بازدید سال : 5904
بازدید کلی بازدید کلی : 139745

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 44.214.106.184
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود