پدر و پسر

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نوبت به سنگ‌اندازی بانک مسکن رسید

بازدید: 262
1395033013033142679514410.jpg

سلامت و پزشکی

مدیرعامل یک تعاونی مسکن با اشاره به این‌که بانک مسکن با ادعای نبود اعتبارات از پرداخت تسهیلات به مسکن مهر خودمالکی با سود ۴ درصدی خودداری می‌کند، گفت:‌این در حالی است که این بانک پیشنهاد پرداخت تسهیلات با نرخ ۲۲ درصدی را به ما داده است.

 

سنگ‌اندازی بانک مسکن برای مسکن مهر خودمالکی+ اسناد

علی هارونی پور  با یادآوری این‌که سال 79 در دولت اصلاحات برای ساخت 290 واحد مسکونی به ما زمین داده شد، اظهار کرد: با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت نهم به ما اعلام شد اگر این پروژه در قالب طرح مسکن مهر ساخته شود به آن تسهیلات با سود 4 درصدی تعلق می‌گیرد.وی ادامه داد:‌ بر این اساس برای 204 واحد از این پروژه تسهیلات دادند، اما متاسفانه بانک مسکن برای بقیه واحدها درخواست سند کرده و گفت که باید برای آپارتمان‌های باقیمانده جهت دریافت وام سند ارائه شود.

وی با بیان این‌که تمام این پروژه در قالب یک قرارداد بوده و درخوسات بانک مسکن برای ارائه سند باقیمانده آپارتمان‌ها عجیب بود، تصریح کرد: یکماه بعد اسناد واحدهای باقیمانده را ارائه کردیم که رئیس بانک مسکن استان خوزستان به ما گفت فرصت شما برای دریافت تسهیلات تمام شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی شماره 3 فرهنگیان با تاکید بر این‌که برای پیگیری این موضوع به سازمان بازرسی مراجعه کردیم، گفت: متاسفانه بانک مسکن با این ادعا که سال 92 این واحدها سند نداشته‌اند سر بازرسی کلاه گذاشت.

هارونی با اشاره به این‌که بانک مسکن می‌گوید برای پرداخت تسهیلات اعتبار نداریم، افزود: مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن با استناد به بند 7 صورتجلسه مورخ 16 مهر 93 خواستار پرداخت تسهیلات به واحدهای باقیمانده شد، اما بانک مسکن همچنان می‌گوید این واحدها سند ندارند، در حالی که این‌گونه نیست و ماجرا چیز دیگری است.

وی با بیان این‌که برای واحدهای مذکور باید وام با سود 4 درصدی پرداخت شود، اظهار کرد:‌ این در حالی است که بانک مسکن اعلام کرده حاضر است با سود 22 درصدی وام در اختیار ما قرار دهد!

وی از نامه‌نگاری دو سال پیش به رئیس‌جمهوری برای حل این مشکل خبر داد و گفت:‌ متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

چهره آزاده صمدی در دوران کودکی

بازدید: 259
azadeh_samadi_15.jpg

سلامت و پزشکی

آزاده صمدی بازیگر 38 ساله با انتشار عکس دوران کودکی اش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

 

عکس کودکی آزاده صمدی

آزاده صمدی عکس جالبی از کودکی خودش را منتشر کرد.

این بازیگر 38 ساله با انتشار عکسی از دوران کودکی اش, نوشت که دلتنگ آن روزها شده است.

متن و عکس منتشر شده توسط آزاده صمدی را در ادام میخوانید.

*****

روزهاى خوب كودكى

دلتنگ روزهايى كه خوب گذشت

براى هم حال خوب و لحظه هاى ناب بسازيم

 

عکس کودکی آزاده صمدی

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

خودروهای هندی در ایران تولید می‌‎شوند

بازدید: 262

خودروهای هندی در ایران تولید می‌‎شوند

 

تاتا موتورز هند از برنامه خود برای همکاری با ایران خودرو و تولید برخی مدل‌های بنزینی این شرکت در ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از کاردخو، شرکت تاتا موتورز هند در حال مذاکره با مقامات ایران خودرو است تا سه مدل خودرو بنزینی خود را در ایران تولید کند.

این شرکت قرار است با همکاری ایران خودرو یک واحد
تولیدی در تهران یا مشهد ایجاد کرده و بر اساس برنامه اعلام شده از سال
۲۰۱۸ تولید محصولات تاتا در ایران آغاز خواهد  شد.

تاتا موتورز همچنین از شبکه فروش ایران خودرو برای  فروش خودروهای خود استفاده خواهد کرد.

تاتا موتورز اعلام کرده است که این واحد قرار است در
ابتدا سالانه ۱۰۰ هزار خودرو در ایران تولید کرده و به تدریج نرخ تولید
این واحد افزایش خواهد یافت.

مدل های تیاگو، بولت و زست شرکت تاتا موتورز در ایران ساخته خواهد شد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

المپیک قابل‌قیاس با جام جهانی نیست/ آنالیز آزادکاران در شورای فنی

بازدید: 232

المپیک قابل‌قیاس با جام جهانی نیست/ آنالیز آزادکاران در شورای فنی




المپیک قابل‌قیاس با جام جهانی نیست/ آنالیز آزادکاران در شورای فنی



لینک

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

قرمز شدن دیدگان با این موارد

بازدید: 268

قرمز شدن دیدگان با این موارد

پزشکی و سلامت

 

 

چشمی که قرمز می شود با چه عواملی به این حالت دچار می شود چه راه حل های درمانی برای این عارضه وجود دارد چه کارهایی در این زمینه می توانیم برای بینایی مان انجام دهیم

 قرمزی چشم زمانی رخ می دهد که عروق خونی در سطح چشم گسترش می یابند یا گشاد می شوند. این اتفاق زمانی خود را نشان می دهد که یک جسم خارجی وارد چشم شده باشد، چشم ها با دست لمس شده باشد و یک عفونت داخل این عضو بدن رفته باشد. قرمزی چشم معمولا موقتی است و به سرعت محو می شود اما برخی اقدامات می تواند این فرایند را آسانتر کند.

راه حل های کوتاه مدت

درمان های مناسب برای قرمزی چشم بستگی به علت آن دارد، اما راهکارهای زیر به طور کلی می تواند در بسیاری از موارد این عارضه را برطرف کند و قرمزی چشم را تسکین دهد:

استفاده از کمپرس گرم: استفاده از یک حوله گرم و قرار دادن آن بر روی چشم به مدت 10 دقیقه مفید است البته منطقه اطراف چشم حساس است بنابراین درجه حرارت حوله باید در سطح معقول نگه داشته شود. گرما می تواند جریان خون به منطقه چشم را افزایش داده و باعث افزایش تولید چربی در پلک شود.

استفاده از کمپرس سرد: اگر کمپرس گرم فایده ای نداشت، استفاده از رویکرد مخالف یعنی کمپرس سرد می تواند مفید باشد و علائم قرمزی چشم را تسکین دهد. این کار تورم ناحیه چشم را از بین می برد و هر گونه خارش و التهاب را کاهش می دهد.

اشک مصنوعی: استفاده از قطره های اشک مصنوعی به تمیز نگه داشتن محیط چشم کمک می کند.

راه حل های بلند مدت

اگر با وجود رعایت پیشنهادهای بالا هنوز هم تحریک و قرمزی چشم را تجربه می کنید، نیاز به تغییرات گسترده تر در شیوه زندگی و حتی مراجعه به پزشک تان دارید.

بررسی لنزهای تماسی: اگر شما در حال تجربه قرمزی چشم هستید و از لنزهای تماسی استفاده می کنید، این نکته را بدانید که مواد موجود در داخل لنز می تواند احتمال ابتلا به عفونت و یا التهاب را افزایش دهد. اگر به تازگی تغییر لنز داده اید و یا برای مدت طولانی از یک لنز استفاده می کنید و دچار قرمزی چشم شده اید، با پزشک تان برای برطرف شدن این عارضه در تماس باشید و بهترین راه حل را برای استفاده از لنزهای تماسی دریافت کنید.

توجه به رژیم غذایی: اگر بدن شما به اندازه کافی آب نداشته باشد، باعث ایجاد قرمزی چشم می شود. برای حفظ تعادل مایعات در بدن تان روزانه 8 لیوان آب بنوشید. مصرف غذاهای التهابی نیز در این میان بی تقصیر نیست. غذاهای فراوری شده، محصولات لبنی پرچرب و غذاهای آماده باعث التهاب چشم می شوند. در عوض تحقیقات نشان داده که مصرف غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش التهاب می شود. پس می توانید برای تسکین قرمزی چشم از ماهی، دانه ها، آجیل، بذر کتان و مکمل های حاوی امگا 3 استفاده کنید.

آگاهی از آلودگی محیط زیست: محیط زیست می تواند سلامت چشم ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر به طور مداوم با مواد حساسیت زا، مانند گرده یا دود سر و کار دارید، بدانید که ریشه قرمزی چشم تان همین است. هوای خیلی خشک، و قرار گیری در معرض باد نیز می تواند همین اثر را داشته باشد.

رایج ترین علل قرمزی چشم

اگرچه دلایل زیادی برای قرمزی چشم وجود دارد اما رایج ترین علل از این قرارند:

ورم ملتحمه: این عارضه باعث التهاب در ناحیه اطراف چشم می شود و به سه شکل باکتریایی، ویروسی و آلرژی است.

ورم ملتحمه باکتریایی معمولا با آنتی بیوتیک های تجویزی قابل درمان است. ورم ملتحمه ویروسی را می توان با استفاده از کمپرس سرد و اشک مصنوعی برطرف کرد. علائم به طور کلی در کمتر از دو هفته از بین می رود. ورم ملتحمه آلرژیک نیز با استفاده از این دو روش برطرف می شود ضمن این که باید قطره آلرژی چشم نیز دریافت شود.

بلفاریت: یک اختلال التهابی چشم است که باعث قرمزی در ناحیه اطراف چشم می شود و همراه با سوزش چشم، پوسته پوسته شدن و خارش است. شواهد نشان می دهد که استفاده از آنتی بیوتیک برای برطرف کردن این عارضه چشمی موثر نیست و درمان شامل تمیز نگه داشتن پلک و استفاده از کمپرس گرم است.

خونریزی زیر ملتحمه چشم: علل نادرتر قرمزی چشم است و عبارت است از ظهور ناگهانی خون در ناحیه سفید چشم. هرچند خونریزی ممکن است هراس انگیز به نظر برسد، اما دردناک یا خطرناک نیست. فشار خون بالا، استفاده از رقیق کننده های خون، سرفه یا عطسه احتمال ابتلا به این عارضه را بیشتر می کند. این عارضه بد از دو هفته بدون درمان برطرف می شود با این حال در صورت بروز درد و ناراحتی مداوم باید به پزشک مراجعه کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

سلفی گرفتن در سنین پایین

بازدید: 303

سلفی گرفتن در سنین پایین

پزشکی و سلامت

 

 

اطفالی که علاقه مند به گرفتن عکس سلفی هستند چه روحیاتی دارند چه عواملی موجب علاقه مندشدن آن ها به گرفتن این قبیل تصاویر شخصی شده است

 

نسل سلفی بگیران؛ کوچک و بزرگ نمی شناسد، همه را به خود مشغول کرده است و حتی کودکان را هم وارد بازی کرده است. صحبت از عطش سلفی انداختن است، میلی که به شکل عجیب بر کودکان و رفتارهای آنها تأثیر گذاشته است و علاقه آنها به عکاسی سلفی را دو چندان کرده است؛ اما رشد و گسترش این پدیده چه تأثیری بر شخصیت کودکان دارد؟ چگونه می توان از آسیب های احتمالی این عادت همه گیر بر کودکان جلوگیری کرد؟

بدون تردید خود محوری و نیاز به توجه یکی از مراحل اصلی رشد در سنین کودکی است، نیازی که در این گروه سنی بیش از سایرین دیده می شود و باید به آن اهمیت داد؛ ولی نباید چنین تلقی شود که کودک برای جلب توجه اجازه دارد هر کاری انجام دهد. یکی از این رفتار ها سلفی گرفتن است. پدیده ای که کودکان با الگوبرداری از بزرگسالانشان درگیر آن شده اند و در صورت عدم کنترل منجر به خودشیفتگی در آنها می شود.

تحقیقات روان شناسان در این حوزه حکایت از آن داشته است که کودکان امروز نسبت به نسل پیش علاقه بیشتر و گاه تعجب آوری برای جلب توجه دیگران دارند. از طرف دیگر، خودشیفتگی در میان نوجوانان و جوانانی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند نسبت به نسل های قبلی رو به افزایش است. این در حالی است که برای بسیاری از والدین چنین خصیصه ای به معنای عزت نفس فرزندشان است، برداشتی اشتباه که به طور قطع آینده فرزند آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

در واقع، توجه بیش از اندازه به کودکان و قرار دادن ابزار لازم در اختیار آنها برای پاسخ گویی به نیاز خود محوری می تواند آسیب های شخصیتی از جمله خودشیفتگی برای آنها به دنبال داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود، در کنار توجه به نیاز دیده شدن کودکان مراقب رفتارهای آسیب زا باشیم و اجازه ندهیم آنها خود را در مرکزیت همه چیز بینند. یکی از کارهای بسیار مهمی که والدین نباید فراموش کنند دور کردن کودکشان از عکاسی سلفی است؛ چرا که این رفتار بیشتر از آنچه فکرش را بکنید به کودک تصور خود مرکز بینی می دهد.

بنابراین، اگر می خواهید در آینده ای نه چندان دور فرزندی داشته باشید که در کنار عزت و اعتماد به نفس ضعف های شخصیتی خود را می پذیرد و تصور نمی کند که عالم بر مدار او می چرخد، استفاده آنها از تلفن همراه و تبلت را کنترل کنید. همین سلفی های به ظاهر ساده و دوست داشتنی می تواند ذهنیت کودک شما نسبت به خودش و جهان را تغییر دهد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

بک لینک ایرانی و دائمی

بازدید: 418

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ pingpongpay.com
19 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 23:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

بازدید: 353

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

 

موبایل و تبلت جزء دوره هایی است که بیشترین درخواست را دارد. آموزش تعمیر برندهای اصلی شامل سامسونگ ، سونی ، آیفون ، نوکیا ، اچ تی سی و هوآوی در کلاس بیشترین مثالها را شامل میشود.

برای گذراندن عیب یابی این بردهای فوق پیشرفته نیاز به دانش آشنایی با قطعات SMD روی برد می باشید. عملکرد کامتک برای بهترین و سریعترین حالتی که علاقمندان را به پیشرفت روی این دستگاهها میرساند کاملا حساب شده است. بطوریکه در کلاس آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر تبلتبه روزترین تکنولوژی آموزشی را بکار میبریم و با مثالهای مختلف روی انواع گوشی های هوشمند شما با هر سطح علمی به درجه خوبی در تعمیرات برسید.

آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل و تبلت

نحوه تدریس آموزش موبایل و تبلت بشرح زیر میباشد:

  • آشنایی با ابزارهای تعمیرات تلفن همراه و تبلت از قبیل هیتر، هویه، لوپ، مولتیمتر، ژل فلکس و …
  • کار با سشوار صنعتی، سیم لاکی، شابلون، خمیر قلع روی برد تبلت و موبایل
  • تشریح بلوک دیاگرام ، ساختار و اجزاء تشکیل دهنده یک تلفن همراه هوشمند
  • بررسی تفاوت ها و شباهت های گوشی های هوشمند و تجاری
  • شناسایی و آشنایی با قطعات تخصصی گوشیهای هوشمند
  • شناخت معایب شایع در باطریهای گوشیهای هوشمند و تبلتها
  • بررسی مدار صوت و شناخت قطعات مدار AUDIO و نحوه تست هر کدام
  • مدیریت تغذیه گوشی و نحوه عملکرد و شرح وظایف آیسی تغذیه و شناخت ولتاژها
  • آشنایی با انواع LCD های به کار رفته در موبایل و تبلت ار قبیل TFT و OLED
  • آشنایی با مدار تاچ اسکرین ومعرفی انواع تاچ و تشریح چگونگی کارکرد آن
  • بررسی ماژول دوربین و معایب CAMERA هنگام عکاسی و فیلمبرداری
  • آشنایی با مدار مموری کارت و معایب مربوط به حافظه خارجی
  • شناخت پایه های سیم کارت و بررسی مدار مربوطه و عیوب شایع در این بخش
  • آشنایی با ماژول بلوتوث و بررسی نحوه کارکرد بلوتوث وتشریح قطعات این بخش و بررسی عیوب مربوطه
  • شناخت و نحوه عملکرد WI-FI و بررسی مدار و عیوب مربوطه از قبیل NO WI-FI و LOW WI-FI
  •  بررسی معایب مربوط به پورتها و USB و تشریح دلایل کانکت نشدن دیوایس به سیستم
  • نقشه خوانی تخصصی وبررسی معیب از طریق مسیر یابی
  • روشهای پایه سازی متالیزه های جدا شده از روی برد
  • آشنایی با مدار مدیریت تغذیه , بررسی ولتاژهای ساخته شده توسط PM IC و معایب خاص
  • بررسی مدارشارژ و بررسی عیوب متداول این بخش مانند عدم شارژ و NOT SHARGING
  • جریان کشی و نحوه تشخیص عیوب توسط منبع تغذیه
  • اصول بر خورد با تبلت و موبایلهای خاموش و آب خورده
آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل
 
آموزش تعمیرات الکترونیک SMD
 
آموزش تعمیرات تبلت
 
 
جدول آموزشی تعمیرات موبایل (گوشیهای هوشمند)
نام دوره توضیحات دوره مدت زمان آموزش شهریه (تومان) شروع کلاس
 آموزش الکترونیک  پیش نیاز  ۵ روز ۲۷۰،۰۰۰  اول هر هفته
آموزش سخت افزار موبایل تعمیرات گوشیهای هوشمند ۳ هفته ۸۶۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش نرم افزار موبایل آموزش فلش کردن با باکس  ۵ روز  ۴۵۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش محصولات اپل ipod , iphone ۲ هفته ۸۶۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش تعمیر تبلت نرم افزار – سخت افزار ۳ هفته ۹۶۰،۰۰۰ اول هر هفته

همچنین میتوان بخش نرم افزار موبایل و تبلت را بصورت زیر تشریح کرد:

  • آشنایی با انواع سیستم عامل های گوشیهای هوشمند
  • آموزش نصب رام و ارتقاء اندرویید
  • آموزش روت کردن اندرویید
  • آموزش نصب ریکاوری ورژن بالاتر در اندرویید
  • آموزش نصب نرم افزار و بازی در اندرویید
  • آموزش کار با نرم افزار MOBOROBO
  • آموزش بکاپ گیری از رام قبل از فلش
  • آموزش برداشتن قفل یوزر و قفل پترن بدون فلش و WIPE DATA
  • آموزش بازکردن قفل بوت در ویندوز CE
  • آموزش فلش کردن گوشیهای دارای سیستم عامل ویندوزWINDOWS8 , CE  و PHONE7
  • آموزش نصب نرم افزار روی ویندوز فون ها
  • آموزش فلش کردن گوشیهای بلک بری (BLACKBERRY)
  • آموزش فلش و آپدیت دیوایس های HUAWEI
  • آموزش ریستور آیفون
  • آموزش جیلبرک کردن آیفون
  • آموزش نصب نرم افزار روی گوشیهای جیل شده و جیلبرک نشده
  • آموزش کار با نرم افزار ITUNES
  • آموزش نصب نرم افزار توسط ITOOLS
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 9:13 منتشر شده است
نظرات()

آموزش استفاده از سرویس کاهش پینگ در Ps4 و Ps3

بازدید: 476

آموزش استفاده از سرویس کاهش پینگ در Ps4 و Ps3

$_32

برای استفاده از سرویس کاهش پینگ پینگلر در پلی استیشن سه راه دارید:

1. داشتن یک عدد لپ تاپ + یک عدد مودم وای فای + یک عدد کابل Lan

2. داشتن Pc + دو عدد کارت شبکه اترنت (لن) + دو عدد کابل Lan + یک عدد مودم دارای پورت اترنت (Lan)

3. داشتن Pc + یک عدد کارت شبکه وایرلس + یک عدد کابل Lan + یک عدد مودم وای فای

توصیه پینگلر استفاده از راه دوم می باشد (اما اگر به لپ تاپ دسترسی دارید از روش اول استفاده کنید) . نمونه کارت شبکه برای استفاده از راه دوم : لینک

توجه : در نظر داشته باشید که در اکثر مواقع در اتصال توسط کابل لن پینگ بسیار بهتری خواهید داشت در مقایسه با اتصال از طریق وایرلس

مرحله 1 : ابتدا به کنترل پنل رایانه خود رفته و بخش Network and sharing center را باز کنید .

 

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_1

مرحله 2 :

در صفحه ی باز شده از منوی سمت چپ بر روی Change Adaptor Settings کلیک کنید

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_2

مرحله 3 :

بر روی کارت شبکه ای که از رایانه/لپ تاپ به کنسول متصل می باشد راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید (معمولا Ethernet | در غیر اینصورت Local Area Connection)

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_3

مرحله 4 :

گزینه ی Internet P rotocol Version 4 (TCP/IPV4) را انتخاب کرده و بر روی Properties کلیک کنید

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_4

مرحله 5 :

اطلاعات را دقیقا مانند تصویر زیر وارد کنید.

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_5

مرحله 6 :

در این مرحله باید کانکشن را بصورت دستی بسازید . آموزش لازم را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید :

آموزش ساخت کانکشن در ویندوز

مرحله 7 :

بعد از ساخت کانکشن وارد بخش Propertise آن شوید. از منوی Sharing گزینه اول را فعال کرده و در قسمت Home networking connection همان کارت شبکه ای را انتخاب کنید که در مرحله 5 بر روی آن آی پی ست کردید (Ethernet یا Local Area Connection) –> (همان کارت شبکه ای که کنسول به آن متصل است)

 

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_6

در صورت مشاهده ی هرگونه پیغام بر روی Ok کلیک کنید. در نهایت توسط نام کاربری و کلمه عبور اکانت خود به کانکشن متصل شوید.

مرحله 8 :

جهت اعمال تنظیمات لازم روی پلی استیشن به منوی Settings رفته و سپس وارد بخش Network شوید.

ps4-network

مرحله 9 :

آی پی و سایر موارد زیر را در بخش تنظیمات دستی (Manual) کنسول وارد کنید

Ip : 192.168.137.228

Subnet Mask : 255.255.255.0

Getaway : 192.168.137.1

Primary Dns : 192.168.137.1

Secondary Dns : –

در صورتی که تمام مراحل را به دقت انجام داده باشید اتصال موفقیت آمیز خواهد بود و شما به سرویس کاهش پینگ متصل می شوید .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:42 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ساختار پوکت

بازدید: 408

درباره پوکت

تاريخچه پوکت :

شهر پوکت پیش از میلاد مسیح کشف شده و بطلمیوس، جغرافیدان یونانی، در قرن سوم پس از میلاد به آن اشاره کرده است. پوکت همواره به دلیل منابع غنی خود مورد توجه تاجران و سیاحان از سراسر دنیا بوده است. زمانی که گردشگری تایلند نخستین بار مطرح شد، پوکت از اولین نقاط این کشور بود که با طبیعت زیبای خود میزبان گردشگران شد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که در اقیانوس هند و در ۸۶۷ کیلومتری بانکوک قرار دارد.

ساختار پوکت :

بسیاری از ساختمان هاي درونی شهر پوکت نزدیک به یک صد سال پیش در دوران رونق صنعت قلع ساخته شده اند.
امروزه جاذبه های اصلی اين ساختمان هاي پوكت قدمت آنها است بطوريكه اين ساختمان ها ، بازارهای عمومی و معابد استادانه ساخته شده اند. طراحي و معماري چيني ها و پرتغالي ها را ميتوان در ساختار اين ساختمانها مشاهده نمد.
این ساختمان نشان از نفوذ چین و غرب در معماری اين شهر دارد بطويريكه به معماري چيني - پرتغالي معروف است.

اقتصاد پوکت :

پوکت شهرت و ثروت خود را در ۵ قرن گذشته از طریق استخراج قلع به دست آورده و اکنون تبدیل به قطب گردشگری مهمی در تایلند شده که با سواحل زیبای خود بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند.
با وجود این که از اوایل دهه ۸۰، گردشگران اصلی ترین درآمد سواحل غربی این جزیره را تشکیل داده اند ولی در عین حال کشاورزی، صید ماهی و میگو و همچنین صید مروارید کماکان از مهمترین مشاغل مردم این جزیره به شمار می آیند.

 

پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست. در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار دارد که دسترسی به آن را ممکن ساخته است.
بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند و پاتونگ و کارون از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است. پوکت که دارای ۳۰ درصد جمعیت مسلمان است، در سال های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است.
در غرب پوکت مراکز غواصی متعددی وجود دارند و محدوده کار آنها نیز در جزیره های کوچک اطراف پوکت است که از لحاظ مرجان های زیبا و موجودات دریایی شهرتی جهانی دارند. در پوکت، قایق رانی و موج سواری نیز بسیار طرفدار دارد.

جاذبه هاي توريستي پوکت :

گردش در طبیعت بکر، یکی از تجربه هایی است که نمی توان آن را به زودی از یاد برد. برای این کار می توان با سوار شدن بر فیل از میان جنگلی زیبا و بکر عبور کرد و با کلک از میان جنگلی با پوشش گیاهی رنگارنگ و از کنار آبشاری زیبا گذشت.
قایق سواری در تنداب، از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که در اینجا وجود دارد. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می کنند، یکی از پر ماجراترین ساعت ها را سپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از خرداد تا آبان است.
برای ماجراجویان، تجربه سریدن روی طناب در مسیری ۲۰۰ متری بر روی رودخانه، بدون شک یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال دلهره آورترین سرگرمی هاست که بچه ها نیز همراه با بزرگتر ها از آن لذت می برند. در تمام مدت افرادی با تجربه کاملا مراقب ماجراجویان هستند.
علاقه مندان به فیل سواری، نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند. این سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.
فانتاسی شو در پوکت، که برگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند است، با استفاده از فناوری های پیشرفته، سنت های این کشور را زنده می کند. در این محل بازی، خرید، رستوران و سرگرمی های بسیاری برای همه اعضای خانواده وجود دارد.
از دیگر جاذبه های جزیره پوکت، می توان به شام در کشتی ، سفر با قایق پارویی ، غواصی ، آکواریوم پوکت ، باغ پروانه ها ، موزه صدف ، زیر دریایی ، باغ وحش پوکت ، سقوط آزاد يا بانجي جامپينگ، سواری با موتور چهارچرخ ، دوچرخه سواری در کوهستان ، صخره نوردی و از همه مهم تر به سفر یک روزه به جزیره پی پی اشاره کرد.

مراکز خرید پوکت :

چندین مرکز خرید در پوکت وجود دارد و لباس های مارکدار به آسانی در دسترس هستند. یکی از بدترین اشتباهات بازدیدکنندگان به همراه داشتن چمدان های پر می باشد چراکه خرید با صرفه در پوکت بسیار وسوسه انگیز است. تعداد زیاد فروشگاه های خیابانی در پاتونگ فضایی شبیه بازار را به شهر می بخشد . سه مرکز خرید در خارج شهر پوکت وجود دارد و در خود شهر ميزان وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک فراهم می باشد.
چهار مرکز خرید اصلی در پوکت وجود دارد يكي از آنها جانگ سيلون در پاتونگ است.
در بالای تپه،تسكو لوتوس قراردارد. بيگ سي و فستیوال مرکزی در خارج شهر پوکت قراردارد.
در این میان جانگ سيلون و فستیوال مرکزی بیشترین انتخاب را برای شما فراهم می کنند.

حمل و نقل عمومی پوکت :

گردشگران در طول اقامت خود در پوکت می توانند از وسایل نقلیه مختلف برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.
برخي تاکسی های پوکت با سیستم تاکسی متر کار می کنند. ورودی تاکسی برای ۱ تا ۴ نفر یکسان بوده و معادل 40 بات است و به ازای مسافت و زمان به این مبلغ اضافه می شود.
يكسري تاكسي هاي ديگر ماشين هاي شخصي بوده كه به عنوان تاكسي در سطح پوكت مشغول به جابجايي هاي مسافران ميباشند و معمولا براي انتقال مسافران هزينهاي بين 200 تا 400 بات دريافت مي نمايند با اين حال هزینه اينگونه تاكسي ها به طور توافقی بین راننده و مسافر است.
وسیله نقلیه سنتی ديگر توک توک است که در پوکت مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع یک موتور سه چرخه است که معمولا هزینه آن به طور توافقی بین راننده و مسافر تعیین می شود.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:33 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 27
صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 ... 27 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 17
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 6
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 81
بازدید ماه بازدید ماه : 1702
بازدید سال بازدید سال : 7609
بازدید کلی بازدید کلی : 141450

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.223.106.100
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود